Turun JukuParkissa lauantaina tapahtunut onnettomuus,
tietääkö joku missä mäessä mies itsensä loukkasi? Kun mielestäni laskin itse kaikki mäet enkä huomannut moista painorajoitusta. Olen kyllä noin 60-kiloinen, mutta kuitenkin. Painorajoituksen sanotaan lehdessä näkyneen niin selvästi, että loukkaantuneen olisi se pitänyt huomata..
Kommentit (27)
PAINORAJAT OVAT MAX 120 KG SUURIMMISSA OSISSA MÄISTÄ ELI NOIN 6KPL. YHDESSÄ MIN 80KG JA ON TARKOITETTU MYÖS AIKUISILLE. LOUKKAANTUNELLE MIEHELLE OLI SANOTTU JA KYLTTIÄ EI OLE ENÄÄ KOSKA VESILIUKUMÄKI ON POISSA KÄYTÖSTÄ KYSEISEN MIEHEN TÖRTTÖILYN TAKIA!
Ja jos on niin miten voi lasten mäki olla niin hurja että lentää soralle?
Mutta jos painaa yli ton sallitun eli 60kg ja on niin idiootti että menee siihen mäkeen, niin sitten kyllä lentää soralle! :D
itse olen nähnyt nettisivuilla 70 kg!
Ilman että maksaa sisälle ja menee paikanpäälle toteamaan että vain lapsille tarkoitettu puisto.
mäet niin miksi se on tarkoitettu vai nuoremmille lapsille jotka ei edes uskalla laskea niistä
käydäkseen lapsen kanssa Kalajoen Jukuparkissa.
Lippuluukulla kukaan ei kertonut painorajoituksista. Ottivat vaan tyytyväisenä mieheltä rahat. Reissu meni mönkään kun miehenryökäle painaa 80kg. Palautetta annettiin asiasta mutta ongelmat näköjään jatkuu, epäselvien ohjeiden muodossa.
Kehoittaisin kaikkia välttämään kyseisiä vesipuistoja, tuossa ei ole järkeä!!
Ja jos on niin miten voi lasten mäki olla niin hurja että lentää soralle?
Mutta jos painaa yli ton sallitun eli 60kg ja on niin idiootti että menee siihen mäkeen, niin sitten kyllä lentää soralle! :D
itse olen nähnyt nettisivuilla 70 kg!
Onko nettisivuilta poistettu kokonaan painorajat? En ainakaan itse löytänyt. Toisaalta kuinkakohan moni sinne menee, kun kuitenkin puolet suomalaisista on ylipainoisia ja varmaan 98% miehistä painaa yli tuon 60 kg aikuisena, joten taatusti 3/4 aikuisista ylittää tuon painorajan. Miten siellä vahdit sitten lapsia?
Jos painoraja on 60kg niin ehdottomasti pitäisi olla skaalaa. Rakenteet ja mäki olisi pitänyt suunnitella sellaiseksi että siinä ei satu mitään jos muutamaa kiloa painavampi siihen menee.
Todellakaan ei ole mitenkään järkeväksi suunniteltu.