Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies pitää niin tiiviisti yhteyttä lapsuudenperheeseensä

Vierailija
05.07.2010 |

Uskokaa tai älkää, mutta mieheni puhuu puhelimessa veljiensä ja isänsä kanssa vähintään 2 kertaa päivässä (kaikkien kanssa, ja joinakin päivinä saattaa soitella toisen veljensä kanssa vaikkapa kuusikin kertaa) ja äitinsä kanssa vähintään muutaman kerran viikossa.

Mies on siis miltei koko ajan puhelimessa. Se ärsyttää jo yksinään, mutta lisäksi mua on alkanut pännimään että veljensä ja isänsä tietävät aina tasan tarkkaan, missä me ollaan, mitä ollaan tekemässä, keiden kanssa, mitkä on päivän suunnitelmat, ihan siitä saakka että mitä syödään päivälliseksi tai ollaanko tilattu noutoruokaa tai ollaanko siivottu ja että kuka siivoaa mitäkin...

Toisaalta, onhan se kiva että on noin läheiset välit, mutta jotenkin tuntuu että meillä ei ole mitään yksityisyyttä. Mieheni perhe tietää kaikki asiamme.

Miestäni tietenkään tämä ei haittaa yhtään, vaikka olen asiasta monta kertaa sanonut (että vähentäisi puheluita, puhuisi lyhemmän aikaa, tai ei vastaisi kaikkiin, tai ainakaan ei kertoisi aina kaikkea mahdollista) ei mitään muutosta asiaan ole tullut ja tuskin tuleekaan.

Toisinaan olen asian kanssa sinut, toisinaan taas ärsyttää (kuten tänään, kun eräs tuttu tuli kyselemään yksityiskohtia eräistä suunnitelmistamme, jotka eivät ole varmoja, ja miehen veli oli niitä tälle tutulle puhunut.. itse en olisi välittänyt kertoa aiheesta ennenkuin on varmaa...)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäis tehdä ? Istua yksin kotona ja pitää yhteyttä kerran vuodessa ?

Vierailija
22/26 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako soittelette ja juttelette vanhempienne kanssa päivittäin ja vielä useamman kerran??

Eikö teillä sitten ole omaa perhettä? Mistä oikein keskustelette ja miten jaksatte höpöttää puhelimessa kokoajan?

Itselläni viisi lasta ja mies, kummallakin ihan ok välit vanhempiinsa, mutta emme kumpikaan pidä yhteyttä heihin kuin enintään pari kertaa kuukaudessa, joskus harvemmin, samoin toisinpäin.

Ap, ei todellakaan ole normaalia miehesi rupattelujen määrä. Pyydä katkaisemaan napanuora!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että se jos mikä on kuvottavaa läheisriippuvuutta. Ei itse viitsitä lapsia hoitaa, mutta toisaalta ei anneta miehen olla tekemisissä sukulaistensa kanssa.

Vierailija
24/26 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyvytön keskustelemaan, tuossa on tulos. Miehelle ei jää muuta mahdollisuutta puhua kuin kääntyä sukulaisten puoleen.

Minusta ap voisi miettiä, miksi miehen on turvauduttava muihin kuin häneen. Olisiko niin, että vaimo on kokonaan kieltänyt kaverit ja harrastukset, jäljelle ei ole jäänyt mitään.

Vierailija
25/26 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan liioitellut puheluiden määrää, oikeasti soittelee useinkin sen kuusikin kertaa päivässä veljensä kanssa (ja muiden puhelut vielä siihen päälle)! Sillähän tässä hermo meneekin!

kyvytön keskustelemaan, tuossa on tulos. Miehelle ei jää muuta mahdollisuutta puhua kuin kääntyä sukulaisten puoleen.

Minusta ap voisi miettiä, miksi miehen on turvauduttava muihin kuin häneen. Olisiko niin, että vaimo on kokonaan kieltänyt kaverit ja harrastukset, jäljelle ei ole jäänyt mitään.

Ja tuolle joka tuon kirjoitti, en mielestäni todellakaan ole kyvytön keskustelemaan. Meillä käydään toistuvasti riitoja siitä, että mies ei keskustele minun kanssani vaikka sitä monesti yritän, mutta juttua piisaa kyllä muiden kanssa... Enkä ole kieltänyt kavereita enkä harrastuksia, se on ihan höpöpuhetta. Päinvastoin yritän kannustaa miestä esim. liikuntaharrastuksiinsa, jotka tuppaavat välillä vähän mieheltä laiskuuden(?) vuoksi jäämään..

ap

Vierailija
26/26 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti sitä mieltä, että 12 puhelua päivässä veljille on normaalia? Ja vielä pari puhelua äidille ja isälle päälle. Sekö on sitten korvaus siitä, jos isovanhemmat vaikkapa kerran kuussa hoitavat pari tuntia lapsia. Huh huh! Ehkä teillä mutta ei meillä. Olen siis se, joka juttelee anoppinsa kanssa lähes päivittäin ja monta kertaa viikossa omien vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Mutta 12 puhelua veljille merkitsee, että ap:n mies ei ole työpäivän jälkeen juuri lainkaan läsnä omalle perheelleen. Ja se myös merkitsee sitä, että heidän parisuhteessaan on todellakin muutama ihminen liikaa. Väittäisin jopa, että ei mene kauaakaan, kun heidän parisuhteensa on kriisissä. Tuo ei nimittäin ole normaalia, ei kohteliasta eikä järkevää. Itse en puhu edes 10 puhelua päivässä KENELLEKÄÄN, normaali määrä liikkuu siinä parissa puhelussa/pvä. Todellista puhelinriippuvuutta!

Ja asian vierestä menee nämä ap on ilkeä ja ikävä ihminen ja siksi miehen pitää soitella veljilleen. Ei ole normaalia silloinkaan. Mies on täysin kyvytön hoitamaan asioitaan ilman veljiensä ja vanhempiensa hyväksyntää. Toisin sanoen hän on liian kiinni lapsuudenperheessään. Sääliksi käy ap:tä, koska on sitten aina se kakkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän