Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voi lihoa 3 kiloa parissa päivässä???

Vierailija
03.08.2010 |

Mulla alkoi eilen loma ja nyt on + 3kg. Siistiä. Jos pidän 2 viikkoa lomaa, olen siis loman loputtua 21 kg painavampi. Hienoa.

Onpahan sitten syksyllä missio.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paino heittelee aivan valtavasti, 3 kg viikon sisällä on ihan normaali. En enää käytä vaakaa mittarina, vaan vaatteita, joka on paljon parempi mittari.

Tuo on luultavasti nestettä/huonoa vatsantoimintaa (joka itselläni yksi merkittävä syy painon vaihteluun).

Omasta mielestäni kurjinta on se, että ottaessani oikein kunnon kuntoiluspurtin niin ihan sama mitä syön, paino alkuun vaan nousee.

Et millään ehdi syödä kahdessa päivässä niin paljon ylikaloreita, että ihan tosiaan lihoisit 3 kg, vaikka joku kaloriteoriaan viittasikin.

Mut kannattaa silti pitää itseään niskasta kiinni ja pitää välillä oikein niukkoja päiviä. Itse säästyin lomalla lisäkiloilta syömällä joinain päivinä todella, todella vähän, alle 800 kaloria.

Mut sehän ei tällä palstalla mene tajuntaan, että osalla meistä yksi grillimakkara ja pari olutta illalla kostautuu aamulla kahtena kilona vaa'an lukemissa. Ikävää ja vaatii sitten taas kahta kauheampaa itsekuria.

Vierailija
2/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteiden kerääminen (jos olen syönyt suolaista) tai ummetus (jos en ole kakkinut moneen päivään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä kohta on menkat, joita ennen monilla on turvotusta, etenkin näin kesäkuumalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän