Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pihalla antaa köyhän vaikutelman?

Vierailija
05.07.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalsareissaan kajoitteleva emäntä, vanha auto ja edellisjoulun kuusenranka

Vierailija
2/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vaikutelman että elääkseen on pakko harrastaa sellaista. Ei kait rikkaat rassaa autonromuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on köyhä onnistunut saamaan vuokrarivarin kunnalta, köyhä vaikutelma tulee ylitursuavasta tupakantumppi-peltipurkista, rikkinäisiä lasten muovileluja ympäriinsä, pyykkinaru viritettynä pihapläntin poikki ja siinä kuivumassa isännän reikäisiä kalsareita.

Vierailija
4/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pöydän päällä sillipurkki tupakan tumppeja varten.

Vierailija
5/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat vaikutelman HENKISESTÄ köyhyydestä.

Ja SE on sitä pahinta laatua.

Kyllä sun piha ihan hyvä on, pääasia että itse tykkäät!

Ystävällisin terveisin.

Vierailija
6/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vahingossa joku asia pihalla antaa köyhän vaikutelman.. Säälittävä olet kyllä! Pienestä on ihmisen elämä kiinni...

Vierailija
7/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhillä ei ole pihaa.

kaikkia ei vaan kiinnosta puutarhanhoito.

Mutta toi pallogrilli mua ihmetytti. meillä on sellainen, kaasugrilliä en huolisi koskaan, ainoa oikea grillausfiilis tulee pallogrillillä.

Vierailija
8/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha sellainen, pumpattava

Vierailija
9/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhillä ei ole pihaa.

kaikkia ei vaan kiinnosta puutarhanhoito.

Mutta toi pallogrilli mua ihmetytti. meillä on sellainen, kaasugrilliä en huolisi koskaan, ainoa oikea grillausfiilis tulee pallogrillillä.

suurella grillihuvilalla

Vierailija
10/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tramppa antaa ainoastaan vaikutelman LAPSIRAKKAASTA perheestä :)

Terkkuja kaikkien onnellisten lasten perheille.

Terv. ostaisin trampan jos olisi piha. Ja olen YTM, en mikään rikas mutta akateeminen siis kuitenkin.

Vierailija
11/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisöi myös ei niin köyhät-ihan koska asia kiinnostaa..btw.

vaikka olisikin rikas-tai hyvin toimeentuleva,pitääkö se näkyä kauas?

kaikilla ei ole tarvetta esittää mulkunjatke BMW;llä taikka samantasoisella öky-Mersulla,

jotkut vaan ovat tyytyväiisä ettei joka senttiä tarvitse laskea,mutta sitä ei tarvi kaikille kuuluttaa:)

ihmeellisiä tällaiset jutut,että ulkoissta asioista arvotetaan ihmisiä..

Vierailija
12/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2 tramboliinia,jotta kaikki lapset pääsee pomppimaan...terveisiä siis kuudelta onnelliselta lapselta:)

Vierailija
13/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ruokkoamaton piha

-muoviset puutarhakalusteet

-puutarhatontut

-vanhoja autonromuja piha sikin sokin, hyi helvetti!

-roskia siellä täällä

Vierailija
14/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole tarvetta esittää mulkunjatke BMW;llä taikka samantasoisella öky-Mersulla,

Ja kaikilla ei moisiin ole rahaa...

(Eikä nyt puhuta mistään ikivanhoista Saksantuonneista vaan luokaa 50 000 eur ja yli olevista uusista sellaisista)

Vierailija
15/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten puutarhatontut ja köyhyys kulkee käsikädessä?? me ollaan hyvin toimeentulevia,ei tarvii laskea senttejä,eikä eurojakaan,mutta en ole noita raatsinut puutarhaan ostaa,on ne kumminkin hinnakkaita,ja lapset onnistuu mun tuurilla heti jalkapallon tms kanssa hajottaan-harmittaisi suunnattomasti.ei kuitenkaan harrasteta kerskakulutusta,mieluiten kierrätetään ja tuunataan-luonnon ja aatteen vuoksi

Vierailija
16/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikilla ei moisiin ole rahaa...

(Eikä nyt puhuta mistään ikivanhoista Saksantuonneista vaan luokaa 50 000 eur ja yli olevista uusista sellaisista)

jokka ostaa noita mulkun jatke-egobuustereita,ei ole edes oikeasti tosi rikkaita,vaan tehdään se iso vekseli jotta saadaan esittää.näitä on paljon.toki joku on iha oikeastikin isorikas,ei sillä.mutta meillä ainakin mieluummin tuunataan vanhemmat autot,pidetään ne hyvässä kunnossa,ja itse ainakin olen ylpeä mieheni kunnostamista autoista,jotka on uniikkeja yksilöitä-ei tusinatavaraa suoraan autotehtaan hihnalta:)

Vierailija
17/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihan siisteys kertonee muusta kuin varallisuudesta, esim. se auttaa, jos on innostunu puutarhan hoidosta, saattaa vaikka saada jotain aikaiseksi puutarhassaan ;)

niin ja oikeasti varakkaat on yleensä myös niin sinut rahojensa kanssa, ettei heidän tarvi enää korostaa varallisuuttaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän