Mitä haittaa on auringosta Roaccutan-kuurin aikana?
Kun apteekissa lääkettä ostaessa vain mainittiin että auringon suhteen pitäisi olla varovainen. Onko haitta vain siis se että palaa helpommin, vai aiheuttaako lääke yhdessä auringon kanssa jotain muutakin?
Kommentit (8)
minäkin ja maksaläikät sain kasvoille vaikka en varsinaisesti auringossa ollut mutta ulkona kuitenkin. Olisi pitänyt suojautua paremmin. Mutta finnejä ei kyllä ole sen jälkeen (jo useampi vuosi) tullut ja aiemmin niitä oli paljon vaikka mulla on jo ikääkin kohta 40.
Syön nyt itse kolmatta kuukautta, ja mietin voiko mennä ulos ollenkaan. Huomasitko kaikki läiskät yhdellä kertaa vai tulivatko vähitellen ja olit silti vielä ensimmäisten ilmaannuttua auringossa?
Haluaisin tietää tarkemmin siitä, miten ne tulevat.
seuraavana kesänä ainakin oli naama täys läiskiä ja finnejä
mulle tuli roacuttanista pysyvät arvet ja maksaläiskät vaikka jätin kuurin kesken justiinsa ton auringon takia kun olin brasiliassa lomalla. nyt kaikenlisäksi finnit tulleet uudelle. Kyllä harmittaa!!
Heti sen loman aikana vai tulivatko jälkikäteen?Terv. toinen Roaccutania syövä
Eli ei saisi olla yhtään auringossa.
sepä onkin mukavaa juuri nyt, eipä tuota aurinkoa onnistu millään täysin välttämään kun koko päivän porottelee
t:ap
Eli ei saisi olla yhtään auringossa.
vaikka jätin kuurin kesken justiinsa ton auringon takia kun olin brasiliassa lomalla. nyt kaikenlisäksi finnit tulleet uudelle. Kyllä harmittaa!!
Pitää sitten vain yrittää olla varjossa koko ajan, kuuria en halua jättää kesken kun sen viimeinkin sain. Mikään muu lääke ei ole tepsinyt
T:ap
vaikka jätin kuurin kesken justiinsa ton auringon takia kun olin brasiliassa lomalla. nyt kaikenlisäksi finnit tulleet uudelle. Kyllä harmittaa!!
mulle tuli roacuttanista pysyvät arvet ja maksaläiskät vaikka jätin kuurin kesken justiinsa ton auringon takia kun olin brasiliassa lomalla. nyt kaikenlisäksi finnit tulleet uudelle. Kyllä harmittaa!!
Heti sen loman aikana vai tulivatko jälkikäteen?
Terv. toinen Roaccutania syövä
minäkin ja maksaläikät sain kasvoille vaikka en varsinaisesti auringossa ollut mutta ulkona kuitenkin. Olisi pitänyt suojautua paremmin. Mutta finnejä ei kyllä ole sen jälkeen (jo useampi vuosi) tullut ja aiemmin niitä oli paljon vaikka mulla on jo ikääkin kohta 40.