Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas nyppii kun tein lapsen

Vierailija
05.07.2010 |

Olisi pitänyt odottaa ny ollaan 4v oltu yhdessä joista nämä 2 viimeistä pakosta kun on yhteinen lapsi. Olisinpa tajunnut että rakkaus kuihtuu eikä olisi lasta kannattanut tehdä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit en jaksaisi alkaa huoltajuudesta kinaamaan. Kaikki paljon vaikeampaa kun on lapsi jos ei olisi pakkaisin tavarani ja häipyisin.

Vierailija
2/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä logiikkaa, että yhdessä ollaan vaikka hampaat irvessä lapsen takia. Kyllä muksut vaistoavat vanhempien ei niin lämpimät välit ja jos vielä tapellaankin niin ei hyvä. Kaikille osapuolille olisi parasta erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tunteita on joskus ollut...

Vierailija
4/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannuksella miehestä välittämättä. Ignooraa se ja elääkää omaa elämäänne. Niin ne muutkin tekee.

Vierailija
5/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiat saa aina selvitettyä, eli kyllä toimeen tulee. Huoltajuudesta turha kinata, on paljon hyviä vaihtoehtoja, esim. viikko-viikko systeemi..

Vierailija
6/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tottuu ajatukseen, mutta toistaiseksi mentävä näin.

Vierailija
7/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän vaikken yleensä vastaile vaan luen toisten ajatuksia. Itse kasvoin sellaisessa perheessä jossa vanhempani kasvoivat erilleen, olleet yhdessä yli 10 vuotta ja silti "jaksavata lasten takia". Itse olen nyt jo 21-vuotias, en siis kovin vanha, mutta kokemusta on silti.

Äitini on sanonut että jos lapsia ei olisi, hän olisi lähteny lätkimään jo aikoja sitten ja että katuu tehneensä lapsia. Se satutti. Meillä on kuitenkin lämpimät välit vanhempieni kanssa, silti joskus toivon että he eroisivat, jotta kummallakin olisi parempi olla. Kyllä sen huomaa jos vanhemmat ei tule toimeen enää kunnolla ja riidellään ja pidetään mykkäkoulua.

kannattaisi miettiä haluatko sinä tosissaan elää parisuhteessa jossa et viihdy vain lapsien takia. Minun äidistäni on tullut vähän katkera, eikä ole kiva ajatella että se olisi lasten vika. Sinä et nimittäin satuta vain itseäsi vaan myös lapsia.

Minulla on vielä 3 pikkusiskoa jotka asuvat kotona ja olen keskustellut heidän kanssaan asiasta, tottakai he haluaisivat että vanhemmat pysyisivät yhdessä mutta kyllä he jo huomaavat etteivät vanhemmat aina ole onnellisia ja siksi toivovat että he eroisivat.

Vierailija
8/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni oppii olemaan yh-isä.Kirjoitin aiemmin vahingossa että etä isä mutta yh-isää tarkoitin. Yritän ennen lähtöä saada raha-asiat yms kuntoon. Rakkautta ei minun puoleltani löydy enää tippaakaan.

Vierailija
9/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas kauan tota lapsen tekoa harkitsit(te)? Vai oliko vaan sellainen fiilis että mä haluun lapsen. Sit vasta myöhemmin tuli tajuttua että sitä sitoutuu myös siihen lapsen isään loppuelämäkseen, halusi tai ei.

Vierailija
10/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lapsi liian aikaisin. Siis tehän ette olleet olleet yhdessä kuin noin vuoden ennen raskautta. Ei siinä vaiheessa olla edes vielä kunnolla parisuhteessa - kauanko olitte edes asuneet yhdessä?

Mua ärsyttää ihmiset, jotka menee ja toheltaa ilman harkintaa ja pistää sit muut (=lapsen) maksamaan siitä ettei voinut paria vuotta odottaa ja katsoa onko parisuhde kypsä lapselle - tai tässä tapauksessa, tuleeko siitä ihastumisesta parisuhdetta ollenkaan.

Vierailija
11/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät "jaksa" laittaa välejään kuntoon. Siis joko erota ja setviä asioitaan sitä kautta tai perata parisuhde toimivaksi. Mutta lapsesta viis, kun aikuiset eivät "jaksa".

Vierailija
12/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni halusi lapsen en minä siksikin olen miettinyt että saa alkaa yh-isäksi itse olisin halunnut olla lapseton koko ikäni.

Vierailija
13/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin turhahan mun on yksin yrittää.

Vierailija
14/14 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni halusi lapsen en minä siksikin olen miettinyt että saa alkaa yh-isäksi itse olisin halunnut olla lapseton koko ikäni.

Ei nykyään kenekään ole pakko lasta tehdä, on keksitty ihana asia nimeltä ehkäisy. Kamalaa, että sun ajattelemattomuuden takia maailmassa on lapsi jota äiti ei halua ja jonka isäkään ei kovin kiinnostuneelta vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi