Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muodissa oleva vaatekappale/tyyli/asuste/tms. ei vaan millään mielestäsi sovi sinulle?

Vierailija
04.07.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja johtuu nimenomaan tuosta mainitusta, että mulla ei oo ollenkaan sitä kapeaa vyötärönkohtaa vartalossa. Tosin pitää olla hyvä leikkaus mekossa, ei oo sellaista tullut vastaan tänä tai viime kesänä, mutta en olekaan kova shoppailija

Ja jos joku heti kuvittelee, että vyötäröttömyys johtuu läskistä, niin ei siitä ole kyse, vaan vartalomallista. Painoa on 54 kg, joten ei ole vyötärömakkaroita.

leggingsit, korkeavyötäröiset hameet (varsinkin kukalliset) ei ne kyllä sovi kenellekään muullekaan

vyötärön korkeudella oleva vyötärökaistale näyttää hyvältä ja naiselliselta melkeinpä kenen tahansa naisen päällä. Paitsi niiden, joilla ei ole vyötäröä eli ns. kapeaa kohtaa keskivartalossa.

Vierailija
22/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärön korkeudella oleva vyötärökaistale näyttää hyvältä ja naiselliselta melkeinpä kenen tahansa naisen päällä. Paitsi niiden, joilla ei ole vyötäröä eli ns. kapeaa kohtaa keskivartalossa.

En ole nähnyt ketään, jolle sellainen sopisi. Mutta mielipiteensä kullakin. Mulla kyllä on vyötärö, 58 cm, joten ei siitä pitäisi olla kiinni.

Riippuu selän pituudesta sopiiko vyötärökaistale korkea- (tai siis normaali-) vyötäröiseen hameeseen. Jos on lyhyt selkä mutta selkeä vyötärö, vyötärökaistale lyhentää torson mittaa edelleen eikä oikein näytä hyvältä, mutta vyötäröltä lähtevät hameet käyvät muuten kyllä. Pitää vaan olla vyötärö huoliteltu esim. muotokaitaleella nurjalle.

Mutta kyllä yleensä kannattaa korostaa nimenomaan sitä vyötärön kohtaa jos sellainen löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos hameen helma on leveä ja sopivan pituinen. Esim. tyylitaivaassa on paljon fiftari-tyyliin/-inspiroituneesti pukeutuvia jotka näyttävät oikein hyviltä hameissa ja mekoissa joissa vyötärö on paikallaan.

En ole nähnyt ketään, jolle sellainen sopisi. Mutta mielipiteensä kullakin. Mulla kyllä on vyötärö, 58 cm, joten ei siitä pitäisi olla kiinni.

Vierailija
24/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiftarityyliset kukkahameet (laaja helma) sopii hyvin vyötäröttämille, koska ne juuri luovat sen vyötärön. Itse olen tiimalasi, ja minut ne saavat näyttämään lyhyeltä ja lihavalta. Kynähameet on sitten asia erikseen.

Vierailija
25/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokeilin itsekin kaupassa, mutta sinne jäivät. Näytän tunikassa paljon tukevammalta kun oikeasti olen hoikka.

Vierailija
26/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vyötärö on korotettu rintojen alle. En huomannut kenenkään tarkoittavan tuollaista leveää vyötärökaistaletta vs. ei vyötärökaistaletta lainkaan.

Riippuu selän pituudesta sopiiko vyötärökaistale korkea- (tai siis normaali-) vyötäröiseen hameeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi