Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tuplarattaita!!! Argh.

Vierailija
02.08.2010 |

Meille tulee toinen lapsi 1v2kk ikäerolla ekaan. Olen koittanut miettiä pääni puhki millaisella matkustusjärjestelyllä mentäisiin. Tietenkään mikään seisomalauta ei tule vielä kysymykseen, ja on varmaan aika pitkä aika vielä kun esikoinen saattaisi nukahtaa rattaisiin.

Kuinka kauan olette kaksosrattaita tällaisessa tilanteessa käyttäneet?

Olen katsonut P&T- vaunuja, mutta ne oli kaupassa katsottuna tosi kiikkerät (esikoinen istui takaistuimessa ja heti meinasi kipata taaksepäin: myöhemminhän esikoinen nimenomaan nousee etuistuimesta pois ja pienempi on takana painona, joten kaatuu?) ja kolmipyöräisyys pelottaa esimerkiksi bussista noustessa. Lisäksi vauvan kopalla oli mittaa vain 60cm, eihän semmoiseen talvivauva mahdu!

Sitten olen katsonut esimerkiksi Emmaljungia, mutta niissä kaksosvaunuissa saa nykyään enää pienet kääntyvät etupyörät. Onko ne hankalat lumessa? Luulisin niin.

Sitten olen miettinyt myös Emmaljungan normiyhdistelmiä sisaristuimella, mutta siinä ei isompi voisi nukkua. Nekin taitaa olla aika kiikkerä yhdistelmä? Tällä hetkellä isompi ei lähes koskaan nuku vaunuissa, mutta joskus semmoista kumminkin sattuu.

Auttakaa minua tässä, en yhtään tiedä mitä tekisin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kelissä kuin kelissä. Kääntyvät etupyörät helpottaa liikkumista kaupoissa jne. Vauvankoppa on hyvä, kun on ns. perinteinen kova koppa, ei makuupussi. Ongelma teillä voi olla siinä, että istuinosa on aina eteenpäin, ei siis työntäjää päin.

Vierailija
2/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on easywalkerin tuplat ja hyvät on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus kulki ekan talven kantoliinassa takkini alla ja hyvin pärjättiin. Esikoinen oli rattaissa.

Vierailija
4/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse nostella yhtään. Mutta kun vauva liinassa, niin oma syli on totaalisen täynnä.

Vierailija
5/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on erilaiset ja piti vähän tottua Briojen jälkeen. Meillä vauva nukkui rattaissa ilman koppaa. Hyvin toimi.

Etenkin nyt kun nuorempi on 2v ja vanhempi 4v toimii edelleen. Eli usein on vain yksösten rattaina mutta joskus esim. pidemmille reissuille otetaan sisarusistuin mukaan ja isompikin voi siinä tarvittaessa levähtää. Eli ovat pitkäikäisemmät kuin normi rattaat.

Ja eivät ole kertaakaan edes meinanneet kaatua. Toisin kuin naapurin Carenan 3-pyöräiset yksösrattaat. Joskus jos vain takana istuu lapsi niin laitan laukun siihen etuistuimen paikalle.

Vierailija
6/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut useat tuplarattaat kokeilussa meidän kaksosten kanssa ja parhaat ovat easywalker, mahtuu jopa normaali ovesta sisään vaikka lapset istuvat vierekkäin!

Vierailija
7/7 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaiset. Ne toimii 1 ja 2 lapsen kanssa ja niihin saa myös autoistuimen kiinni. Ollut tosi kätevät pehmeän kantokopan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän