Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako Suomessa moni suku loppua jos lapsia ei synny enää?

Vierailija
04.07.2010 |

Meinaan vaan kun niin moni jättää lapsen yhteen ja en tietenkään tarkoita että tarvitsee hankkia enempää mutta aika jännä juttu että on yksilapsisia ja sitten toisaalta enemmän kuin kolme lasta on jo monen haaveissa.Aikamoinen jakauma.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kauheeta on.

Vierailija
2/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin ainakin nimellä. Omat lapseni ovat isänsä sukunimellä eli mun sukunimi loppuu tähän.

Minulle ei ole sisaruksia, ei serkkuja eikä muutakaa. Sukua jäljellä lapsettomat ja vanhat täti ja setä.

Jotain kaukaisia verisukulaisia tietysti on + omat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei olla naimisissa vielä, mutta jos menen, niin nimeäni en vaihda. Olisi myös kiva, jos tämän takia mahdolliset lapset voisivat saada minun sukunimeni.

Vierailija
4/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kauas taaksepäin mennä, kun todennäköisesti jo ap:nkin isällä ja äidillä on joku yhteinen esivanhempi, jos ovat samasta maakunnasta kotoisin.

Jos otetaan jokin esi-isämme 9 sukupolvea sitten, niin veikkaisin, että tällä on ainakin 50 000 jälkeläistä yhteensä niissä 8 muussa sukuhaarassa.

Ja sukunimi ei mielestäni tee sukua. Sukunimiä jaeltiin 1900-luvun alkupuolella kaikille ja sisarusparvessakin lapset ottivat käyttöön erilaisia. Sukunimen loppuminen ei ole ongelma, ja lakia on muutettu, että voimme ottaa kaikki käyttöömme sukunimen noin 4 eri vaihtoehdosta (isovanhempiemme sukunimet). Eli nytkin voi vaihtaa, keksiipä joku ihan omiakin versioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän