Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi päivähoidossa ja sinä lomalla?

Vierailija
04.07.2010 |

Täältä lentää ensimmäinen kivi ja suoraan synnytyselimiin, ettei lisää väsätä, jos aikaisempiakaan tekeleitä ei viitsitä hoitaa.

Sossutapaukset ovat asia erikseen. Heidät olisi pitänyt strelisisoida ennen sitä ensimmäistäkään!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi itse halusi olla kaverien kanssa niin annoin olla hoidossa.

Nyt loppukesä menee yhdessä lomaillen kotona.

Vierailija
2/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lomailla kahdestaan miehen kanssa. Kurjaa, ettei pääse yöksi mihininkään, kun pitää ne muksut hakea päiväkodista jo viideltä. Miehellä on kaksi ja mulla kaksi ja yhteisiä on yksi tenava. Kaikki päiväkodissa nyt. Lisää toivotaan lapsia,koska tykkäämmme niin paljon heistä. Viikonlopuksi pitäisi saada lapset myös hoitoon, mutta mummolat eivät suostu ottamaan. Eihän se ole lomaa, jos lapset pyörii ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi itse halusi olla kaverien kanssa niin annoin olla hoidossa. Nyt loppukesä menee yhdessä lomaillen kotona.

Vierailija
4/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin kuin ap toivoi...

Vierailija
5/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää ainoastaan kivellä?

Itse olen opettaja ja minua ärsyttää se, että kaikki päiväkoti-/kerhohenkilökunnasta aina olettavat automaattisesti, että pidän lapset kotona aina silloin, kun minulla on loma.

Joskus olen miettinyt, että olisi kiva esim. syyslomalla pitää lapset ensimmäisen päivän hoidossa, samalla kun pyhitän sen päivän itselleni, joko hemmotteluun tai vaikkapa siivoamiseen.

No, tähän asti lapset ovat olleet aina kotona, kun minulla on ollut lomia.

Vierailija
6/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin täydellinen äiti että lapset on koko kesän lomallla. Ite oon päiväkodissa kesäpäivystyksessä töissä. Mut me ollaankin niin täydellinen perhe ja lisää lapsia tulossa, hoidetaan lapset itse, ettei edes mummoja tartte kesällä hätyyttää hoitamaan. Pidetään miehen kanssa osa lomasta limittäin.

Vierailija
7/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaan minimisumman, mutta kuitenkin. On se väärin, että kotona työttömänä olevt joutuvat maksamaan päivähoidosta. Päiväkodista suoittelivat kyllä, että lapsille tekisi hyvää olla välillä sieltä poissa, varsinkin kun heinäkuussa on ylibuukatut ryhmät. En suostu! Haluavat vain päästä helpommalla. Ja rannalla on paljon rennompaa olla, kun kakarat eivät pyöri ympärillä ja vaadi jatkuvaa vahtimsita.

Vierailija
8/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lomat limittäin ja lapsi oli muutenkin ennen kouluikää vain 2 vuotta 4 kuukautta hoidossa. Olin osa-aikatyössä aina kun se työnantajalle oli mahdollista ja 3 ensimmäistä vuotta kotona hoitamassa tätä ainokaistamme. Meillä oli suuret asuntolainat, mutta priorisoimme asiat näin. Mieluummin niukuutta ja yhdessäoloa kuin tavaraa ympärille.

Vierailija
9/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hoidossa. Mun mielestäni tätä asiaa on suunnattomasti liioiteltu kun puhutaan että heinäkuussa tarhat tursuaa lapsia. Nykymaailma vaan on sellainen ettei noin vaan vanhemmat saa lomia heinäkuussa ja toisaalta vanhemmat tekevät paljon pätkätöitä ilman mitään lomia. Tätä tuskin otettu huomioon!

Vierailija
10/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia heinäkuussa hoidossa niin määräaikaiset työntekijätkin saavat töitä. Minutkin ensin meinattiin laittaa toukokuun lopussa kesäksi ulos mutta sainkin jatkopestin KOKO kesäksi! Kiitos, te jotka jaksatte tuoda lapsenne hoitoon vaikka itse lomailette! Työllistätte minut:)

Vierailija
11/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lentää ensimmäinen kivi ja suoraan synnytyselimiin, ettei lisää väsätä, jos aikaisempiakaan tekeleitä ei viitsitä hoitaa. Sossutapaukset ovat asia erikseen. Heidät olisi pitänyt strelisisoida ennen sitä ensimmäistäkään!

Vai mitenkäpäin järjestäisi nämä isäviikot???

Vierailija
12/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin saa olla ihan rauhassa. Sen verran rankkaa on nykyään työelämässä kuitenkin. Eri asia sitten ne joiden lapset ovat viikkotolkulla hoidossa kun vanhemmat kotona.

Vierailija
13/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia heinäkuussa hoidossa niin määräaikaiset työntekijätkin saavat töitä. Minutkin ensin meinattiin laittaa toukokuun lopussa kesäksi ulos mutta sainkin jatkopestin KOKO kesäksi! Kiitos, te jotka jaksatte tuoda lapsenne hoitoon vaikka itse lomailette! Työllistätte minut:)

Lastenhoitajlta on tainnut jäädä lapsen psyykkistä kehitystä käsittelevät kirjat lukematta. Vai kuuluuko koulutukseenne vain syöttö- ja juotto - ja ulsotusasiat.

Vierailija
14/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lomailla kahdestaan miehen kanssa. Kurjaa, ettei pääse yöksi mihininkään, kun pitää ne muksut hakea päiväkodista jo viideltä. Miehellä on kaksi ja mulla kaksi ja yhteisiä on yksi tenava. Kaikki päiväkodissa nyt. Lisää toivotaan lapsia,koska tykkäämmme niin paljon heistä. Viikonlopuksi pitäisi saada lapset myös hoitoon, mutta mummolat eivät suostu ottamaan. Eihän se ole lomaa, jos lapset pyörii ympärillä.

Älytön provo!

Vierailija
15/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi on ollut nyt 2 vuotta hoidossa ja itse olen ollut kotona sisaruksien kanssa. Nyt olen kotona 6kk, 2v ja 6v kanssa.

Ja syy miksi lapsi on hoidossa (joka päivä klo 9-14.00) on kuntoutussyyt. Lapsi on mennyt hoitoon vähän alle 2 vuotiaana. Lapsi näyttää päällisen puolin normaalilta pikku pojalta, mutta hän tarvitsee normaalin päivärytmin ja siihen kuuluu tuo päiväkoti. Ollaan yritetty jo muutaman kerran, että lapsi pitäisi kotiloman, esim. viikon tai kaksi, mutta lapsi menee siitä ihan sekaisin, kun tutut rutiinit puuttuu. Vaikka kuinka yrittäisi pitää kotonakin samaa rytmiä kuin päiväkodissa.

Onneksi meidän päiväkoti on se ns. päivystävä päiväkoti tänäkin kesänä, joten lapsen ei tarvitse vaihtaa päiväkotia (silloin oltaisiin kyllä pidetty loma).

Vierailija
16/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön provo!

Vierailija
17/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän strelisisoit.

Vierailija
18/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasv.tieteiden kandi! Terv.nro 11

Vierailija
19/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 1) olet sitä mieltä, ettei lapsi tarvitse lomaa oman perheensä kanssa ja 2) et ole saanut vakituista työpaikkaa -> lto:ista kun on koko maassa kova pula ja työllistyvät yleensä suoraan opintojen jälkeen.

ja kasv.tieteiden kandi! Terv.nro 11

Vierailija
20/23 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin odotan vakipaikkaa, joka vapautuu tulevana jouluna "omassa päiväkodissani". Työkaverini jää siis eläkkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi