Minkälaisia ovat miehet, joilla ei seiso "automaattisesti"
Kuinka usein harrastatte seksiä? "Liian useinko" vai mistä johtuu? Onko taustalla sairaus, onko muuten innokas?
Ihmetyttää ja kummastuttaa, kun ei ole kokemusta moisesta ja tämä siis ihan ystävällinen kysely.
Kommentit (27)
jos vaikka bylsittäis lähiaikoina.
Pussaillu olen miestä, ohimennessäni kaulaa näykkinyt, tuijotellut ja hymyillyt merkitsevästi. Eilen saunassa mies jo vähän vastasikin samalla mitalla vihjailevasti.
Minä olen lämmitellyt miestä nyt toista kuukautta, eikä se vielä ole innostunut. Projekti jatkuu...
Eli kun mies sanoo, että ny pilluu. Niin kostuuko jalkoväli automaattisesti?
Mutta mies on kyllä hyvin automaattinen. Jos mä vaikka vaihdan vaatteet ja mies näkee sen, niin sillä alkaa seisomaan. Tai kun kumarrun ottamaan roskan lattialta, ja mies sattuu näkemään mun takamuksen pyllistämässä, niin taas sillä seisoo. Eli kyllä moni mies toimii hyvin automaattisesti.
miehellä toimii myös "automaattisesti".
Jos vaihdan vaatteita tai edes menen sohvalle syliin istumaan niin vehje on velmis.
Pystyttäis olemaan paljon myöhemminkin, mutta kiiire on heti.
koska hänelle oli äiti lapsena paasannut tyyliin "seksi on sairaus ja sitä ei sovi harrastaa". Traumat jäi ja vehje ei noussut ylös.. Ei todellakaan ollut huvittavaa vaan surullista :-(
Eikä miehelläni ihan automaattisesti seiso.
Jos on yhtään kaljaa ottanu niin ei ollenkaan. Kankkusessa taas aina :).
Jos on ollut piiitkä tauko seksissä (voi olla parikin kuukautta) niin silloin kyllä seisoo ja sitten usein onkin monta kertaa päivän aikana mukavaa.
Tämä oli mulle aikoinaan tosi paha juttu. Luulin, että syy on minussa. Olin aina pitänyt erektio-ongelmia iän mukanaa tuomana asiana.
Etenkin kun aikaisemmat miesystävät olivat juuri näitä tapauksia joille riitti pelkkä rinstikan olkaimen vilahdus.
Exällä oli niin.