Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaisten ilmoitusten teosta..

Vierailija
04.07.2010 |

Olen 4- kymppinen mies ja eksyin tänne palstalle sattumalta kun oli vaimolta jäänyt auki tämä sivu. No, lueskelin hieman noita viestejä ja yksi asia, joka pistää silmään erityisesti, on se kuinka täällä kirjoittajat tuntuvat miettivän ilmoitusten tekoa eri syistä. Milloin lastensuojelunäkökohdista tai esim. laivalla naapurihytistä kuuluvasta metelistä.

Nopeasti pohdiskeltuani tulin siihen johtopäätökseen, että nykyään pidetään erilaisia ilmoitusten tekoja jotenkin paheksuttavina. Kysehän on asiallisesti ottaen kuitenkin vain toista huolestuttavan asian saattamisesta siihen puuttumaan pystyvän tahon tietoon. Jotenkin tuntuu, että kuvittelette ilmoituksen aina johtavan johonkin pahaan. Ja vaikka itse ilmoitettava tilanne on jo paha, niin silti emmitte.

Joissakin tapauksissa on jopa laitonta jättää esim. lastensuojeluilmoitus tekemättä. Lapset ja niiden hyvinvointi tulevat aina kuitenkin ensimmäisinä.

Samalla voisitte kuitenkin pyrkiä auttamaan näitä ystäviänne. Tiedän mistä puhun, sillä itse olen menettänyt läheisen jota olisin voinut auttaa, jos olisin tajunnut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysehän on asiallisesti ottaen kuitenkin vain toista huolestuttavan asian saattamisesta siihen puuttumaan pystyvän tahon tietoon"

Saatan nyt asianosaisten ja asiaan täysin vihkiytymättömien tietoon, että aion poistua takavasemmalle helpottamaan täysin luonnollisia ruumiillisia tarpeitani minkä suorituksen jälkeen saatan palata kevyen vapaa-ajan harrastukseni pariin internet-yhteisöön tai mahdollisesti saataa imuriksi kutsutun siivousvälineen säilytyskaapistostaan olohuoneen puolelle.

Vierailija
2/2 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tapauksissa on jopa laitonta jättää esim. lastensuojeluilmoitus tekemättä. Lapset ja niiden hyvinvointi tulevat aina kuitenkin ensimmäisinä. Samalla voisitte kuitenkin pyrkiä auttamaan näitä ystäviänne. Tiedän mistä puhun, sillä itse olen menettänyt läheisen jota olisin voinut auttaa, jos olisin tajunnut.

Erittäin hyviä ajatuksia. Kannattaa ottaa onkeen.

Hyvää kesää sinulle nelikymppinen mies. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi