Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tukea esiintymiskammoista ekaluokkalaista?

Vierailija
04.07.2010 |

Lapsi on menossa syksyllä kouluun ja minua jännittää kovasti miten tulee pärjäämään. Muuten on reipas ja iloinen, tulee hyvin toimeen kavereiden kanssa jne. mutta kun pitäisi esiintyä (esim. eskarissa pienryhmissä piti esittää pieni nukketeatteriesitys), tyttö menee ihan täysin lukkoon eikä saa sanaa suustaan.

Miten lasta voisi tässä tukea ja rohkaista, kun koulussa kuitenkin on pakko jos jonkinlaista esitelmää ym. pitää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro koulun alussa asiasta. Ei ekoilla luokilla kovin kummooista esiintymistä vaadita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla