Mä en uskalla elätellä toiveita siitä, että olisin raskaana.
Tilanne on se, että kävin kevään laps. hoidoissa, mistä ei syntynyt kuin rahan hukkaa. Nyt kahdet viimeisimmät menkat on ollut tavallisesta poikkeavat; ensin tulee niukkaa vuotoa viikon verran ja sitten noin neljän päivän "kunnon" menkat. Nyt uskalsin ajatella, että menkat onkin valemenkat niiden erilaisuuden vuoksi. Nyt täytyisi päästä tästä ajatuksesta eroon, koska kun ajattelee järjellä, niin en usko olevani raskaana, vaikka tietty kovasti toivonkin sitä. Ideoita?
Kommentit (3)
Onko muita, jotka olisivat valmiita antamaan vauvansa minulle?
Mulla oli tuollaiset tiputtelumenkat ja sitten perään ne varsinaiset menkat ennen toista raskautta ja sekin siis hoidoilla saatu aikaan. Luulen, että tiputteluvuoto on enemmänkin merkki siitä, että on jotain häikkää, vaikka siis mullakaan ei periaatteessa ollut mitään vikaa eli syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt.
Mutta ainahan voi toivoa. Voi, mitä kaikkea ehdinkään toivoa ennen raskaaksi tuloa! Ongelmana on vain se pudotus siihen tosielämään. :(
Ja muuten, rahan hukkaahan ei hoidot ole ikinä. Rahaa on meiltäkin mennyt ja vuosia jo lähes kymmenen, mutta on sitten tuloksenakin kolme ihanaa lasta. Mutta aikaa ja kärsivällisyyttä ja kivaa pankkivirkailijaahan se vaatii... ;)
raskautunut exän kanssa vietetyn hellän yön jälkeen, niin Jumala siirtää sen raskauden sulle?