Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveää! Tänään kaupassa näin, kuinka joku äiti osti taaperolleen karkkipussin!

Vierailija
09.10.2005 |

Miten voi olla noin vastuutonta?!?!?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta!

Vierailija
2/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kait minäkin...ai kauhee, olenpa todella vastuuton!!!

Vierailija:

Miten voi olla noin vastuutonta?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias?

Vierailija
4/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jokaisen vanhemman ihan oma asia koska ja milloin makeisia antaa. i sse lihavuus satunnaisista karkeista johdu, eivätkä huonot hampaatkaan. Kokonaisuus ratkaisee ja hoito. Enemmän näen olevan haitta, että ehdottomasti kaikki makeiset ja laivokset ja jätskit ja kakut kielletään - keilletty maistuu paremmalle ja sitä syödään sitten myöhemmin salassa, poiss akontrolloivilta katseilta. Esim. tutkimus osoittaa, että bulimiikot ovat ankarien vanhempien 8syömisten suhteen) kasvatteja.

Vierailija
5/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskisi Xylitol-tuotteita. Sillä tämä lasten hampaiden ja terveyden piittaamaton tuhoaminen saataisiin estettyä ja saataisiin nämä vastuuttomat mammat kuriin. Välitys alle 7-vuotiaalle olisi rangaistavaa. Kukahan tekisi lakialoitteen?

Vierailija
6/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI KIELTOLAIN ALAISEKSI:

* tupakka

* alkoholi

* huumeet

* seksi

* kouluttamattomuus

Rakastan Keski- ja Etelä-Eurooppaa: kaikki on vapaampaa, viiniä naukkaillaan, joka paikassa saa tupakoida (en silti itse polta) ja kaikinpuolin hyväksyvämpää loa kuin suomalainen joka paikan kontrolli. alkaa muistuttaa jo Euroopan Amerikkaa!

Vierailija
7/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tämä äiti ei imetä? vai " eikö häneltä tule tarpeeksi maitoa" ?

korvikkeita tulisi myydä vain imetystuki-ihmisen selvitystä vastaan, opiisivat mammat ruokkimaan lapsensa äidinmaidolla

Vierailija
8/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärit ovat sanoneet ettei karkkien syönti TUHOA hampaita, niitä pitäisi syödä about 24h vuorokaudessa jokapäivä että karkki tuhoaisi hampaat. Tällä hetkellä hammaslääkärien kauhu on appelsiinimehu, se tuhoaa hampaita!!

Vierailija
9/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyisi satoja tuhansia euroja hammashoitokuluissa jo muutaman ekan vuoden aikana!

Vierailija
10/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lastensaantiin ja raja siihen, että ne joillaon idioottimaisia vapaan toiminnan rajoittamismalleja, niin eivät saisi tehdä lapsia. elämme vapaassa maassa ja kaikkea ei tarvi rajoittaa. Eiköhän ihmiset itse päätä. Or?

Vierailija
11/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa lain nojalla lisäaineettomiksi, väriaineettomiksi eikä saa laittaa lisävitamiineja mihinkään. Kahvi pitäisi kieltää ja tee ja kaikki, mitkä aiheuttavat riippuvuutta. Liikunta tulisi olla pakollinen osa suomalaisen arkipäivää, että säästyttäisiin monilta sairauskuluilta. Vanhukset pitäisi (ja sairaat) lopettaa tietyn iän ylitettyään tai kun he sairastuvat, ettei tulisi kuluja yhteiskunnalle.

Vierailija
12/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä ap.

Vittuako kyttäät muiden kaupassa käyntiä??

Vierailija
13/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ostanut pullon olutta niin silloin olisi ollut syytä kauhistua mutta että oikein karkkipussi! Kamalaa!

Vierailija
14/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa, kai muistit tehdä lastensuojeluilmoituksen??!!!!??!!

Vierailija
15/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui täs on vain 3/22 viestiä?

Vierailija
16/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia, miten vastuuton ihminen minäkin olen! Ostin tänään pikkupussin hedelmäkarkkeja IHAN VAAN ITSELLENI ja olen jo syönytkin ne. Varmasti joudun nyt vankilaan.

Vierailija
17/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta reikää tolla taaperolla on ollut tähän mennessä? Nyt meinaan varmaan ainakin 10v.

Vierailija
18/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiik! Minäkin ostin karkkipussin ja annoin taaperon kantaa sitä kaupassa! Kenen elämä järkyttyi?!?

Vierailija
19/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin varmaan minä :)) Ihan itse söin ♡

Vierailija
20/26 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oh hoh. Kyllä on kamalaa, jos joku äiti antaa lapselle karamellipussin. Oletko buliimikko vai anorektikko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä