Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan

Vierailija
03.07.2010 |

Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan.

Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä, myös avioliitossa.

Jokaisella on oikeus halutessaan harrastaa sellaista seksiä kuin haluaa.

Jokaisella on oikeus päättää itse, montako lasta haluaa vaiko yhtään.

Jokaisella on oikeus halutessaan keskeyttää ei-toivottu raskaus.

Jokaisella on oikeus perhesuunnitteluun sisältäen raskauksien ja lasten lukumäärän lisäksi myös niiden ajoittamiseen.

Jokaisella on oikeus päättää omasta ulkonäöstään ja halutessaan käyttää meikkiä, lävistää tai tatuoida itsensä vaikka täyteen jne.

Näiden oikeuksien vieminen ei ole jumalan tahto vaan ihmisoikeuksien loukkaamista.

Laita viesti alle, jos allekirjoitat nämä kohdat. Halutessasi voit jättää omat lisäyksesi tai muokkauksesi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teko jäytää niin kamalasti joitain ihmisiä? Jos maassa on oikeus laillisesti tehdä abortti, niin miksi joku näkee siitä niin suuren vaivan vaikka itse sitä ei koskaan tulisi tekemäänkään? Tämä ei mene järkeeni. Paneutuvatko nämä ihmiset yhtä suurella innolla, moralisoinnilla ja tarmolla myöd jo olemassaolevien ihmisten ihmisoikeuksien parantamiseen? Tuomitsevatko ääneen kiireiset keskiäikäiset, jotka sysäävät vanhempansa vanhainkotiin ja unohtava sinne? Tai muuta vastaavaa? Miksi ihmisillä on niin kova tarve puuttua asioihin, jotka eivät suoranaisesti heitä kosketa?

Mutta täytyyhän lähteä mukaan kränäämään kun ottaa päähän tämä jatkuva lestojen etc. haukkuminen av:lla. Jos maassa on laillista olla uskoa lestojen juttuihin, olla imettämättä, imettää yli kolmevuotta tai olla täysin hankkimatta lapsia, niin miksi taas jaksatte haukkuja lestoja ja lesboja? Miten minun abortin vastustaminen on enemmän muiden asioihin puuttumista kuin ap:n taas aloittama lestojen mollaaminen?

t: bi-seksuaali, ei koskaan täysimettänyt, uskonnoton abortin ehdoton vastustaja

Vierailija
42/42 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oikeuteni on päättää omasta kehostani

Mutta ei kenenkään muun kehosta. Lapsen keho on hänen, ei minun.

Syntynyt lapsi kuuluu ihmisoikeuksien piiriin. Sikiöillä eikä sukusoluilla ei ole ihmisoikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla