Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on suhde varattuun isämieheen.

Vierailija
13.07.2010 |

Länsi-Suomesta kotoisin, ikää 30 vuotta ja risat. Heillä on vaimonsa kanssa kaksi lasta.

Rouva kuulemma toivoo kolmatta, mies ei uskalla pistää täysillä vastaan, mutta ahdistuu ajatuksesta ja sanoo, että minun seurani on parasta lääkettä perhe-elämään.

Jos tunnistit miehesi, niin ei hätää - suhteemme on minun puoleltani pelkkää seksiä, vaikka mies tuntuu välillä muutakin kaipaavan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Suomesta kotoisin, ikää 30 vuotta ja risat. Heillä on vaimonsa kanssa kaksi lasta. Rouva kuulemma toivoo kolmatta, mies ei uskalla pistää täysillä vastaan, mutta ahdistuu ajatuksesta ja sanoo, että minun seurani on parasta lääkettä perhe-elämään. Jos tunnistit miehesi, niin ei hätää - suhteemme on minun puoleltani pelkkää seksiä, vaikka mies tuntuu välillä muutakin kaipaavan.

Vierailija
2/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii melkein kenen tahansa mieheen.. että vähän taidokkaampi provo kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lyhyet tummat hiukset ja siniharmaat silmät. Rouva on vaaleatukkainen ja hieman pyylevä. Lapset ovat molemmat tyttöjä, parin vuoden ikäerolla.

Vierailija
4/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kertoa miehestä vaimolle, varmaan kannattas ottaa yhteyttä suoraan?

Mulla on kans suhde varattuun mieheen, josta on tulossa isä. Vaimo tietää ja hyväksyy, ei esim halua harrastaa seksiä odotuksen aikana eikä ensimmäisinä kuukausina synnytyksen jälkeen. Meillä on ihana suhde, olen täysin rakastunut mieheen mutta en häntä saa - hänelle olen seikkailu ja vaimo pysyy ykkösenä.

Ja kaikki ollaan eri kansalaisuutta ja asutaan Suomen ulkopuolella, joten ketää ei varmaan kiinnosta!!

Vierailija
5/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tällä perheellä vain yksi pieni lapsi. Ihana mies :)

Vierailija
6/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lyhyet tummat hiukset ja siniharmaat silmät. Rouva on vaaleatukkainen ja hieman pyylevä. Lapset ovat molemmat tyttöjä, parin vuoden ikäerolla.

Kun pelkkää seksiä vaan haluat mutta silti noi sun viestit kielii jotain ihan muuta!

Epäilen että länsisuomessa on aika paljon tollaisia parin tytön perheitä jne.

Vierailija
7/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelläni on suhde ja sai edellisestä suhteestaan herpeksen(sukuelimiin), toivottavasti ei jaa sitä yhtä vastuuttomasti, kuin on ennen tehnyt:(

Vierailija
8/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isämieheen. ja näinhän tämä vain jatkuu, vaimoaan ei luultavasti jätä. ja mä olen niin rakastunut, ettei edes kiinnosta muita miehiä katsella. ja vaimo kyllä tietää, on tiennyt jo puolitoista vuotta, mutta ei tee asialle mitään.

Vierailija
9/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö. Pelkkää seksiä se vaan on ja hyvä niin:)

Vierailija
10/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo on kauhea piukkis, uskovainen, mutta mies aika vapaamielinen ateisti. Mies on hyvin koulutettu, nainen pelkkä kotiäiti. Epäsuhta pari jo ulkonäönkin puolesta ja liian nuorena menivät yhteen. Mies ei halua lasten takia erota mutta rakkaus on loppunut hänen puolelta. Tämä tapaus Pohjanmaalla...

Vierailija
11/11 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sosiaalinen kontrolli on vahvempaa kuin muualla Suomessa. Nurmikot pitää olla siistimmät kuin naapurilla ja vielä 70-luvulla nainen ei voinut mennä olutta baariin juomaan, kun vahdittiin tarkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme