Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jessus raivostuttaa!!

Vierailija
03.07.2010 |

rutiinit niin ilta sujuu. no tuo kakara kun keksi sen että iltapalan jälkeen mennään vessatoimien kautta nukkumaan. mussuttaa 30-1tunnin iltapalaa ja kaikki muutkin asiat koettaa venyttää ja venyttää. hitto että palaa käpy!! mä haluan lasten nukkuvan klo21. nytkin on 13tuntia takana! lykkään sen kohta klo 19iltapalla siinähä syö tunnin! arGGGG

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu tuota kakkosen vastausta :D AP, ymmärrän sun fiilikset ihan täysin..aina ei jaksa hymyilyttää..

Vierailija
2/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kello soi niin sit vessaan ja nukkumaan. Meillä munakello on iso apu monessa tilanteessa, jotenkin lapset uskoo sen kilahdusta paremmin kuin mun hoputuksiani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailuun kuluu tietty aika esim. Iltapalaan 15 min. Lapsi syö

sinä aikana sen verran kuin ehtii ja sitten loput ruuat laitetaan pois ja mennään jatkamaan muita iltatoimia. Pari iltaa voi olla nälkäinen ja protestoida, mutta jatkossa takuulla syöminen sujuu sutjatkaammin. Älä anna lapsesi pompottaa sinua!

Vierailija
4/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko sanoa että jos ei iltapala ole syöty kello siihen ja siihen mennessä niin jää sitten syömättä? Meiän perheessä tää oli periaate (siis annettiin aikaa syödä) mutta täytyy kyllä olla tietyn ikäinen lapsi.

Myös tuo ajatus että laitat aikaisemmin syömään iltapalaa on mielestäni ihan ok jos lapsi ymmärtää että niin tehdään koska hän vitkuttelee.

Vierailija
5/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä siitä lapselle se viisareiden asento johon asti on aikaa syödä. Kun aika on loppu, lähtee ruuat pöydästä vaikka olisi syöminen kesken. Sitten iltapesut ja nukkumaan.

Toimii takuuvarmasti kunhan olet tiukka etkä anna kertomastasi ajasta periksi.

Käy ihan pienenkin kanssa, kyllä parivuotiaskin osaa jo katsoa viisareita, esim. tasatunnin vaikka ei niitä tunnista.

Vierailija
6/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nukkumaanmenoajasta pois.

Jos jää aikaa yli niin sitten voi vaikka lueskella sängyssä. Tsemppiä iltahommiin.

T: Hidastelijan äiti

Vierailija
7/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin sitä mieltä, että ei kesällä kaivata mitään rutiineja, ne on vaan laiskojen vanhempien tapa saada aikaa itselleen illalla.

Ymmärrän, että ottaa päähän. Jos lapsi ei nuku ajoissa, on huominenkin taas yhtä kaaosta.

Vierailija
8/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kukkui aina yli kymmeneen ja itse olin valmis petiin myös. Ja perhe on edelleen kasassa. Oltu miehen kanssa yli 20 vee. Priorisoi asiat. Kyllä se lapsi luotasi lähtee jonakin päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä