Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika pakkomielle taalla on lestadiolaisista ??!!

Vierailija
03.07.2010 |

Melkein joka paiva on uusi aloitus VL- sita, lestat tata. Miksi tama yksi tietty ihmisryhma provosoi porukkaa niin paljon..?

Ja en ole lestadiolainen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta hirveita ihmisia loytyy joka "ihmisryhmasta". He vain etsivat itselleen sopivan ryhman jonka saannoista ja elamantavoista etsivat itselleen tekosyyn ja piilopaikan tehda pahaa, kuten esimerkiksi pedofiili pyytaa anteeksi ja se pitaisi unohtaa.

Terroristeja piilottelee islamin takana ja muka sen nimissa tekee pahoja tekojaan.

Tarkeintahan on, etta sellaiset ihmiset huomataan ja heidat laitetaan vastuuseen teoistaan. Uskon, etta suurin osa lestadiolaisistakin ilmoittaisi hetkeakaan miettimatta poliisille, jos heidan lastaan kaytettaisiin hyvaksi. Valitettavasti sellaisiakin ihmisia loytyy, jotka eivat nae naiden rikollisten savuverhon taakse ja ovat liian pelokkaita rikkomaan heille niin arvokkaita saantoja, joita ei kuitenkaan ole tarkoitettu rikollisten hyvaksikaytettavaksi.

Pedofiilillekin voi sanoa, etta anteeksi voit pyytaa ja emme tasta enaa keskenamme puhu, mutta lain eteen saat menna vastaamaan.

Vierailija
22/23 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,ettei ole mitään päätösvaltaa omasta elämästä8esim että kuinka monta lasta HALUAA tehdä tähän "niin pahaan ja pirulliseen" maailmaan!!)

Kuvitteletko ettei lestamamma voisi asentaa kierukkaa tai syödä pillereitä jos niin HALUAISI?

Silloin kkun lestadiolalisnainen elää tiukassa yhteisössä joka kontrolloin hänen elämäänsä, hän ei todellakaan voi eli hän ei itse halua... joutua ulos...!! koska lestadiolaisuuden ulkopuolella hänellä ei ole MITÄÄN. Hän on uskontonsa vanki. Tiedän, olen itte kokenut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mennä useamman kerran avoliittoon - tehdä useamman puolison kanssa lapsia - mutta ei kuitenkaan yli kolmea

Mun mielestä kuuluu ihan yleissivistykseen,että ihalitavaa on olla vaan kerran naimisissa ja lapsia sen verran kun itse jaksaa ja pystyy kustantamaan . Eikö tämän nyt kaikki tiedä? En minä ainakaan ihannoi äitejä joilla 3 lasta eri isien kanssa ja valtiolta revitään kaikki tuet mitä saa.

Se olikin joku lestadiolainen joka paljasti millä lailla ehikäläiste ajattelee muiden eli ei-lestadiolaisten elävän.

Me "epäuskoisethan" ollaan kaikki irtosuhteita harrastavia juoppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi