Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sikiön liikkeet tuntea jo rv 14-15?

Vierailija
02.07.2010 |

Olen tuntenut muutaman kerran nyt sellaisen hassun muljahduksen, jollaista en ole koskaan ennen tuntenut. Joka kerta n. puoli tuntia syömisestä, maatessani paikoillani. Kyseessä siis esikoinen ja kaikkien opusten mukaan ei liikkeiden pitäisi vielä tuntua. Mutta voisiko mitenkään olla mahdollista, että masussa on heitetty kuperkeikkaa ja olen tuntenut sen? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin esikoisesta rv 17 ja kuopuksesta rv 13. Ne liikkeet tuntui sellaiselta kuplintalta ja hipsuttamiselta. Ja kylä välillä muljahteluiltakin. Ja useinmiten just ruuan jälkeen tunui voimakkaimmin. Voi, kun on ikävä tuota tunnetta!!!!

Vierailija
2/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita muljahduksia, vaikka olen kovasti kyllä yrittänyt välillä kuulostella. Mutta ihana ajatella, että siellä se meidän pieni ilmoittelee itsestään! :) Kovasti odotan jo kunnon potkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa tunsin joskus rv18+, tokassa raskaudessa rv16+ ja vikassa sitten jo 12+...

Vierailija
4/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tunnen pikku muljahduksia jo

Vierailija
5/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tunnen pikku muljahduksia jo

Vierailija
6/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jatkoa kuitenkin:

Väittäisin erottavani ne pieruista ihan jo kokemuksella. :-DDD Kaikista aikaisemmistakin olen alkanut tuntemaan suurinpiirtein näillä viikoilla liikkeet. Toisessa raskaudessa kävin ultrassa 13+6 ja tunsi samat liikkeet, jotka näin ruudulla. :)

T:neljännen odottaja

Vierailija
7/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunsin niitä vielä ynnytyksen jälkeenkin..

et on varmaa jotain ihan muuta kuin "potkuja" tms.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän