Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon NIIN onnellinen :)

Vierailija
02.07.2010 |

Vanhin lapsista on jo 9 vuotias ja IKINÄ emme ole voineet lähteä mihinkään reissuun koko perheenkesken, koska meillä kaksi ISOA koiraa, joita ei voi viedä koirahoitolaan, koska ovat agressiivisia. Olemme aina kotona ja teemme vain päiväreissuja johonkin lähelle, koska koiria ei voi ottaa mukaan mihinkään.

Puhelin soi pari tuntia sitten ja siskoni soitti. Kutsui koko perheemme sekä koiramme (joita siskoni pelkää kuollakseen) sekä vanhempani (äitini pelkää myös koiriamme) heidän vuokramökilleen pariksi päiväksi! :) Saamme miehen kanssa oman mökin koirien kanssa ja lapset saavat olla siskoni, hänen miehensä ja vanhempiemme kanssa omassa mökissä. Kun soitin äidilleni tästä ideasta hänkin innostui heti (vaikka epäilimme ettei koiria saa heidän autoonsa ottaa) :)

Mökki on tosiaan ihan metsässä, (eli ei vieraita ihmisiä ym. jotka vaikuttaisivat koiriin) siellä on oma lampi, palju, sauna ym.ym.ym... :)

Täällä kaikki ollaan täpinöissään :) Lapset pakkasi vauhdilla kassinsa, mies suunnittelu jo huomista ostoslistaa, että mitä grillataan ja itsekkin olen jo alustavasti pakannut :)

Aivan mahtavaa päästä KOKO perheen kesken reissuun ja kaupan päälle vielä sisko miehineen sekä vanhempani :) Ihan parasta :)

Sorry aivan turha avaus! On vaan ihan pakko hehkuttaa :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tämä sinun avaus on oikea helmi näiden tavanomaisten avausten joukossa. Hienoa, että pääsette koko perhe lomailemaan! Rentouttavaa ja mukavaa lomaa koko perheelle! :)

Vierailija
2/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa!

Vierailija
4/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tekis mieli mennä pihalle huutamaan ilosta :) Viihdytään kyllä kotona ja ollaan totuttu siihen, että niin kauan kuin koirat on, niin mihinkään ei matkustella. Mutta tuo, että koko perhe + koirat KUTSUTTIIN pariksi yöksi mökkeilemään on ihan käsittämätöntä ja kun tiedän kuinka paljon äitini ja siskoni pelkäävät noita meidän koiria, niin se tekee asiasta jotenkin ihan extra ihanan, kun ovat valmiita ottamaan myös nuo koirat mukaan :) Arvostan sitä todella paljon!

Täytyy kyllä siskolle antaa kiitosta kunhan perille päästään :) Niin ja äidille myös :)

AP

Vierailija
5/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän perään on toki aaveemammamaisesti pakko kysyä että miksi ihmeessä teillä - lapsiperheellä - on kaksi aggressiivista koiraa. Tai miksi kukaan pitäisi aggressiivisia koiria?

En ymmärrä.

Eikö olisi järkevämpää antaa koirat pois ja elää normaalielämää.

Vierailija
6/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi saksanpaimenkoiraa, jotka on saksasta tuotuja ja isompia kuin suomalaiset sakemannit. Molemmat on myös suojelukoulutettuja työkoiria, joten eivät hyväksy kuin meidän perheen + vanhempani ja siskoni miehineen, kun ovat tuttuja.

Vierailija
7/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis omalle perheelle ovat mitä lutuisimpia ja kilteimpiä koiria. Ei tippaakaan agressiivisuutta vaan oma perhe, varsinkin lapset saa tehdä koirille mitä vaan (tosin eivät saa tehdä :) mutta ymmärtänette pointin :) KOIrat ovat agressiivisia ainoastaan vieraita kohtaan, koska ne on koulutettu suojelemaan meidän perhettä.

Vierailija
8/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOIrat ovat agressiivisia ainoastaan vieraita kohtaan, koska ne on koulutettu suojelemaan meidän perhettä.

Onko tähän ollut joku tietty tärkeäkin syy?

Ihan aidosta mielenkiinnosta kysyn - en kettuillakseni.

Vierailija
9/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat siis työkoiria eli tekevät työtä miehen kanssa. (=poliisikoiria) Käytännössä tosin mies pitää vain yhtä koiraa ja toinen on kotikoira, mutta saman koulutuksen ovat saaneet. Itse olen miehen ammatin vuoksi pelännyt olla yksin kotona, mutta kun ensimmäinen koira tuli taloon, niin ei enää sen jälkeen :)

Tiedän, että koira ilmoittaa ensimmäisestä vieraasta rasahduksesta pihalla ja puolustaa perhettään viimeiseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän