Onko teistä lihavat miehet seksikkäitä?
Kommentit (27)
Mulla ei oo miehelle mitään muuta ulkonäkökriteeriä kuin että painon pitää olla:
pituus miinus 100 maksimissaan.Tykkään hoikista/normipainosista.
Hoikat ja normaalipainoiset on mun makuun enemmän. Pullottava maha ja nallekarhutyyppiset miehet on mulle mitä suurin turn-off
Harvoin näkee loppujen lopuksi läski-läski -pareja? Inhoaakohan siinä sitten omia kilojaan toisessa?
Enkä mä sitä seksikkäänä pidä. Sillä on sitten tietenkin paljon muita avuja.
Mutta vastaisin tähän myös käänteisesti, että kaikki hoikat eivät todellakaan ole automaattisesti seksikkäitä. Tulee heti mieleen aika monta epäseksikästä hoikkaa. Siihen seksikkyyteen tarvitaan paljon muutakin kuin hoikkuus: kuten pukeutuminen, olemus, ilmeet, fiksut jutut, asenne, jne.
ketään, seksikkäänä. Tietenkin se on vain yksi osio ihmisen viehättävyydestä.
kauheen feminiinisiä. Inhottais sellaset D-kupin miestissit, YYYÄÄÄK!
Eli ylimääräistä olisi hyvä olla se 20kg ja varsinkin massun kohdalla. Näin on ollut aina, enkä tuota oikein osaa selittää.
Toisaalta itsellä on tällä hetkellä 10kg ylimääräistä ja tuntuu käsittämättömältä, että mies haluaa minua ja vieläpä varsin innokkaasti. Eli miten toisen läskit viehättää, mutta omat tuntuvat ällöttäviltä?
Minusta feminiinisiä ovat monestikin hoikat tai ennemminkin kevytrakenteiset miehet.
vaikuttavat herkemmiltäkin, itkevät helposti ja surunapostelevat vastoinkäymisiin. Eivätkä oikein jaksa/osaa mitään fyysistä, haisevat hielle, jne.
Harvoin näkee loppujen lopuksi läski-läski -pareja? Inhoaakohan siinä sitten omia kilojaan toisessa?
en voi sietää hoikkia miehiä enkä sellaiseen olekaan ikinä ihastunut.
Onneks löytyy kaikille ottajansa! :-)
itekin olen ylipainoinen.eipä ukko silti juuri kiinnosta eikä ole kovinkaan haluttava.Sillä on isommat tissitkin kun ystävättärelläni.
mielestäni miehen pitää olla iso siis kaikin puolin.
pahimmät turn offit on kyllä yli lihava plösö mies tai vaihtoehtoisesti sellainen merituulen raiskaama vinkuheinä -ei kiitos.
Oma mies on raamikas ja lihaksikas, vähän tullut mahaakin viimeaikoina, mutta kun on muuten niin iso niin se maha ei pistä silmään ;D
miestissejä ei todellakaan ole, eikä mitään hyllyvää muutenkaan.
Enkä mä sitä seksikkäänä pidä. Sillä on sitten tietenkin paljon muita avuja.
Mutta vastaisin tähän myös käänteisesti, että kaikki hoikat eivät todellakaan ole automaattisesti seksikkäitä. Tulee heti mieleen aika monta epäseksikästä hoikkaa. Siihen seksikkyyteen tarvitaan paljon muutakin kuin hoikkuus: kuten pukeutuminen, olemus, ilmeet, fiksut jutut, asenne, jne.
kuin leveä läskinen miehen takapuoli. En voisi olla lihavan miehen kanssa, en pitäisi yhtään seksikkäänä.
Mutta toisaalta eivät liian laihatkaan ole seksikkäitä. Mieluummin muutama kilo liikaa kuin liian vähän, mutta ei tietenkään mitään kymmenien kilojen ylipainoa. Minua inhottaa hikisyys, siis sellainen että kun joku on aivan hiestä märkä muutaman kerroksen portaiden kävelystä.
mielummin skrode kuin kukkakeppi