Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitteko kylään huomenna lauantaina, jos

Vierailija
02.07.2010 |

kyläpaikassa on joku kesäflunssa, kuumetta. 1/4 on sairastanut ja toipunut, 2/4 vaiheessa (toinen selvästi toipumaisillaan) ja 1/4 ei oo sairastunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät ja tänään sitten oli fb:ssä viesti että heillä on sairas lapsi siellä reissussa, 38,5 kuumetta. Varmaan on meidän vika, vaikka itse tulivat :(.

Vierailija
2/22 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jankkaat koko ajan että varmaan se sitten on teidän vika. Ei ole, tietenkään, enkä usko että kukaan normaalijärkinen noin ajattelisikaan kun kerran tiesi tilanteen.

Kävivät ja tänään sitten oli fb:ssä viesti että heillä on sairas lapsi siellä reissussa, 38,5 kuumetta. Varmaan on meidän vika, vaikka itse tulivat :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se fb-viesti oli melko syyllistävän sävyinen, että saatiin nyt sitten teiltä tauti ja loma on pilalla ja tää yksi on todella kipeänä nyt.

En vastannut mitään. Mietin että vastaan, että varoitin kyllä että tarttuu.

ap

kun jankkaat koko ajan että varmaan se sitten on teidän vika. Ei ole, tietenkään, enkä usko että kukaan normaalijärkinen noin ajattelisikaan kun kerran tiesi tilanteen.

Vierailija
4/22 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanmo että voi harmi, sitähän tässä pelättiinkin kun halusitte kuitenkin tulla vaikka kerrottiin tilanne tms

Turhaa sä siitä otat paineita kun se oli niiden oma päätös! Ja silti - oletko varma ettei tuo syyllistävä sävy ole omien korviesi välissä?

se fb-viesti oli melko syyllistävän sävyinen, että saatiin nyt sitten teiltä tauti ja loma on pilalla ja tää yksi on todella kipeänä nyt. En vastannut mitään. Mietin että vastaan, että varoitin kyllä että tarttuu. ap

Vierailija
5/22 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites itse tulkitsisit seuraavan, sanasta sanaan: " No niin! Saatiin nyt sitten teiltä se tauti. XXXX sairastui eilen. Taitaa olla loppuloma pilalla ja mites täältä edes päästään pois :(. XXXX on todella kipeänä nyt, 38,5 kuumetta ja maha kipeä. Kiitos vaan tästä."

Laitankin noin, että voi harmi jne. miten esitit...

ap

Sanmo että voi harmi, sitähän tässä pelättiinkin kun halusitte kuitenkin tulla vaikka kerrottiin tilanne tms

Turhaa sä siitä otat paineita kun se oli niiden oma päätös! Ja silti - oletko varma ettei tuo syyllistävä sävy ole omien korviesi välissä?

se fb-viesti oli melko syyllistävän sävyinen, että saatiin nyt sitten teiltä tauti ja loma on pilalla ja tää yksi on todella kipeänä nyt. En vastannut mitään. Mietin että vastaan, että varoitin kyllä että tarttuu. ap

Vierailija
6/22 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omaa tyhmyyttä, älä ota tuosta paineita.

No mites itse tulkitsisit seuraavan, sanasta sanaan: " No niin! Saatiin nyt sitten teiltä se tauti. XXXX sairastui eilen. Taitaa olla loppuloma pilalla ja mites täältä edes päästään pois :(. XXXX on todella kipeänä nyt, 38,5 kuumetta ja maha kipeä. Kiitos vaan tästä." Laitankin noin, että voi harmi jne. miten esitit... ap

Sanmo että voi harmi, sitähän tässä pelättiinkin kun halusitte kuitenkin tulla vaikka kerrottiin tilanne tms Turhaa sä siitä otat paineita kun se oli niiden oma päätös! Ja silti - oletko varma ettei tuo syyllistävä sävy ole omien korviesi välissä?

Vierailija
7/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästikin vielä vaiheessa ja tartuttaa.

Vierailija
8/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa tulee kuitenkin jostain jossain vaiheessa. Riippuu siis isäntien kunnosta!

Vierailija
9/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi itselle. En tiedä montako päivää pitäisin väliä. Kaikilla kuumeton päivä kuin päiväkodissa?

Vierailija
10/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksan vastaanottaa, mutta tyypit on lähdössä su-aamuna viikoksi lomalle. Ovat siis tulossa. Kerroin tilanteen ja annoin itse valita. Eivät oo meillä yötä, mutta käyvät syömässä.

Mietin vaan että itse en menisi, mutta omapa on asiansa.

ap

Vierailija
11/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä minkälainen tuo kesäflunssa on.

Jos on kuumetta ja ihan oikea flunssa niin en menisi, lienä nuha ei haittaa meidän perhettä.

Vierailija
12/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksan vastaanottaa, mutta tyypit on lähdössä su-aamuna viikoksi lomalle. Ovat siis tulossa. Kerroin tilanteen ja annoin itse valita. Eivät oo meillä yötä, mutta käyvät syömässä. Mietin vaan että itse en menisi, mutta omapa on asiansa. ap

kun vielä ovat lomalle menossa. Viikon loma menee aika tehokkaasti munilleen, jos nyt bongaa tartunnan.

Mutta toimit aivan oikein, kun kerroit tilanteenne ja annoit vieraiden valita. Mikä tosin ikävä kyllä ei välttämättä tarkoita, että kiittelevät sinua jälkeenpäin, jos sairastuvat matkallaan...

Vierailija
13/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on toipumassa ja 1 lapsi on jo toipunut, toinen vielä 38 asteen kuumeessa ja mies ei oo sairastunut ollenkaan.

ap

Vierailija
14/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana parina päivänä maha kipeä, kurkku kipeä, pää kipeä ja flunssa. Sitten vaan kuumetta & flunssa.

Kuume laskee noin 3-4 päivän päästä siitä kun alkaa. Eli tuolla yhdellä on sunnuntaina ehkä 1. kuumeton päivä.

Ja meillä ei pääse mihinkään karkuun, on kerrostaloasunto, ei omaa pihaa jne.

ap

siitä minkälainen tuo kesäflunssa on.

Jos on kuumetta ja ihan oikea flunssa niin en menisi, lienä nuha ei haittaa meidän perhettä.

Vierailija
15/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun sairastuvat tai edes joku heistä sairastuu siellä reisussa, niin kiroavat meitä, vaikka itse valitsivat tulla...

ap

jaksan vastaanottaa, mutta tyypit on lähdössä su-aamuna viikoksi lomalle. Ovat siis tulossa. Kerroin tilanteen ja annoin itse valita. Eivät oo meillä yötä, mutta käyvät syömässä. Mietin vaan että itse en menisi, mutta omapa on asiansa. ap

kun vielä ovat lomalle menossa. Viikon loma menee aika tehokkaasti munilleen, jos nyt bongaa tartunnan.

Mutta toimit aivan oikein, kun kerroit tilanteenne ja annoit vieraiden valita. Mikä tosin ikävä kyllä ei välttämättä tarkoita, että kiittelevät sinua jälkeenpäin, jos sairastuvat matkallaan...

Vierailija
16/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 asteen kuumeessa, niin en menisi.

Vierailija
17/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun sairastuvat tai edes joku heistä sairastuu siellä reisussa, niin kiroavat meitä, vaikka itse valitsivat tulla... ap

kun vielä ovat lomalle menossa. Viikon loma menee aika tehokkaasti munilleen, jos nyt bongaa tartunnan. Mutta toimit aivan oikein, kun kerroit tilanteenne ja annoit vieraiden valita. Mikä tosin ikävä kyllä ei välttämättä tarkoita, että kiittelevät sinua jälkeenpäin, jos sairastuvat matkallaan...

Vierailija
18/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pyyhithän kaikki ovenkahvat yms. ja olet huolellinen käsienpesussa (niin omassa kuin lasten)?

Ei se kyllä taida mitään auttaa, mutta yrittää edes...

Itse en menisi tuollaiseen kyläpaikkaan, kun toinen lapsista on kuitenkin vielä 38 asteen kuumeessa tänään.

Vierailija
19/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee mieleen, että luulee ettemme halua heitä meille, jos käyn jankkaamaan. On kuitenkin aikuinen ihminen, jolla 3 lasta, joista 1 päälle 10 v.

Olen sanonut, että kuumetta on noin paljon. Ekalla lapsella oli 38,5 sairastumispäivänä. Meillä 2 muulla 38. Ja toisella lapsella edelleen 38, mulla vain 37,5 ja olo kohenee.

ap

Vierailija
20/22 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee mieleen, että luulee ettemme halua heitä meille, jos käyn jankkaamaan. On kuitenkin aikuinen ihminen, jolla 3 lasta, joista 1 päälle 10 v.

Olen sanonut, että kuumetta on noin paljon. Ekalla lapsella oli 38,5 sairastumispäivänä. Meillä 2 muulla 38. Ja toisella lapsella edelleen 38, mulla vain 37,5 ja olo kohenee.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi