Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bella pierre kosmetiikka

Vierailija
01.07.2010 |

Onko kokemuksia Bella pierre mineraalimeikeistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä mitä ainakin Helsingissä Kampin kauppakeskuksessa kaupitellaan.

Vierailija
2/10 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan loistava. Parasta mitä olen koskaan käyttänyt, hakkaa aiemmin suosimani Jane Iredalen 6-0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Bella pierre mineraalimeikeistä?

Osti juuri eilen ja olen tyytyväinen. Minulla on melko iso, vaikkei tosin kauhean tumma maksaläiskä otsassa, ja tämä meikki peittää sen! Ihoni on rasvainen, mutta tämän kanssa ei näytä rasvaiselta.

Vierailija
4/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oon kans tykästynyt Bella Pierreen vaikka niiden, kuten muidenkin vastaavien hintataso on korkea ja siksi täytyy vähän säännöstellä niiden ostoa. BP:n meikkivoide/puuteri (foundation) on myös oma suosikkini, samoin paksu peitevoide. Oon kokeillu Gayaa ja DaVinciä, mutta mun mielestä BP:llä on peittävin ja siinä on hieno hehku, toisilla merkeillä puuteri on enemmän mattaa. Oikeastaan makukysymys mistä pitää eniten, mutta heti kun on mahdollista, etsin itselleni taas sen foundationin. Luomivärejä en oo oikeen oppinut käyttämään, ne kun varisevat helposti. Poskipuna/aurinkopuuteri on myös toinen ehdoton suosikki, siitä pitää vain muistaa valita tarpeeksi vaalea eikä oranssiin päin vivahtava (näin siis itselläni). Tykkään tuotteista, mutta silti yritän metsästää josko netistä tilaamalla löytyisi jostain halvemmalla kuin ostopisteistä. Perussuomalaisena (enkä puhu nyt politiikasta ;) ) mua myös ärsyttää tuotteiden tuputus ja tinkaaminen, joten siksi mieluiten rauhasssa etsisin halvimman paikan ja ostan tuotteeni sieltä ilman tyrkytystä.

Vierailija
6/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo korostaa ryppyjä ja tekee jauhomaisen näköisen naaman. Mutta toisaalta niin tekee kaikki kokeilemani mineraalimeikkipohjat, eivät vaan sovi mulle enää tässä iässä ainakaan.

Vierailija
7/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Bella Pierre -tuotteita (nyk. Gaya) nyt noin 2 vuotta ja kokemukset on pelkästään hyviä. Tosin, kun ostin toisen meikkivoiteen (foundation), myytiin mulle liian vaalea vaihtoehto. Kävin juuri paikanpäällä tästä sanomassa, ja he miksasivat mulle uuden sekoituksen, joka on ihan täydellinen. Tuo liian vaalea vaihtoehto oli aluksi sekoitus nro. 1 ja 2, mutta he lisäsivät siihen nro.5:sta ja nyt toimii hyvin. Olen tumma piirteinen, ihoni ei ole aivan vaalea, jos ei tummakaan, ja minulle paras sävy meikkivoiteista on nro.3.

Olen käyttänyt heidän kabuki-harjaansa, joka on laadukkaan oloinen. Aika runsas ja "iso", mutta laadukas. Silmän alusille ja nenänpieliin on ehkä ihan fiksua harjata meikkivoide pienemmällä siveltimellä.

Pari luomiväriä olen saanut ostosten yhteydessä ns. kaupan päälle, mutta niissä on niin paljon helmiäistä, että sopivat mun mielestä vain juhlaan.

Ostin myös kasvoille tarkoitetun seerumin, joka on kyllä paras seerumi mitä olen käyttänyt. INCI on melko vakuuttava ja luonnollinen (jojoba-öljyä, avocado-öljyä, kamomillaa..).

Vierailija
8/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin kerran meikki näillä ja tykkäsin tosi paljon tuloksesta, mutta sain pari tuntia meikin jälkeen kauhean kutisevan ihottuman kasvoihin. Harmi, sillä itse

meikin tulos oli aluksi tosi hyvä ja kaunis. Onko kellään muulla tullut allergista reaktiota näistä? Mietin että mistähän tämä johtui..?

Vierailija
9/10 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaya on feikki bellapierre, aito löytyy www.bellapierre.fi tai nykyään on takaisin foorumissa!

Vierailija
10/10 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tödennäköisesti johtuu siveltimistä, jos on huonosti pesty. Kokeile omalla siveltimestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi