exäni avovaimon lapsi on tulossa meille
lapseni seuraksi ( ovat hyviä kavereita) Onko nolon pyytää ruokarahaa exäni perheeltä? Siis tuon minulle vieraan lapsen osalta.
Kommentit (27)
on lain silmissä sitten heitteillejättö. Ei siihen auta että isä käy välillä katsomassa tilanteen.
sopisin ruokakuluista kaverin vanhempien kanssa ellei vastavierailua ole näköpiirissä. Se, että kaveri on exän nyxän lapsi, ei oikeastaan liity tähän asiaan mitenkään.
Ehkä nuoret käyvät keskenään kaupassa ainakin tuoretuotteita ostamassa. Arvioikaa kuinka paljon menee viikossa ja summa puoliksi.
Kyllä 16-vuotias voi olla kotona yksin!
on lain silmissä sitten heitteillejättö. Ei siihen auta että isä käy välillä katsomassa tilanteen.
Kuinka avuton sun 16v on? kyllä meidän 16v ainakin pärjää kotona ihan hyvin en tosin ole ikinä ollut viikkoa pois mutta 5 päivää kyllä. saattaa ehkä lain silmissä olla heitteille jttö mutta kyllä kuka tahansa 16v pärjää ton ajan kotona ellei ole sitten täysin pilalle passattu joten tuskimpa poliisiakaan asia kiinnoistais kovin paljon...
itse ostaisin perusruokaa jääkaappiin ja nuoriso saisi sitten itse valmistaa ruokansa...
muistuttaisin että laittavat lapselle vähän käyttörahaa mukaan (jäätelöön, leffaan tms. mitä nyt haluavatkin tehdä). Ei se nyt koko vuoden budjettia kaada, jos viikon verran on yksi ylimääräinen henkilö syömässä. Älä ainakaan ota sitä riskiä, että rahan takia noiden nuorten välit mutkistuvat, eivätkä voi halutessaan vierailla toistensa luona.