Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä näissä legginseissä nyt on??

Vierailija
01.07.2010 |

Niin hienoa?

Siis varmaan joka toisella nuorella on tälläiset.

Ja meidän tyttö sanoi, että on junttia käyttää enää farkkuja, niin out. Kaikilla tytöillä pitää kuulemma olla legginsit, farkkuja ei enää sallita.

Mihin tää muoti on menossa? Milloin legginseista tuli housujen korvikkeet???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis ihan hirveä tyylivirhe, jos laitan ihan perusfarkut jalkaan?

Meillä on kaksi teini-ikäistä, ja nuorempi noista sanoi, että hävettää kun äiti laittaa mummofarkut julkisille paikoille. :DDD

Siis mun farkut on ihan normaalit, ei mitkään "mummofarkut."

Vierailija
2/17 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun farkut on ihan normaalit, ei mitkään "mummofarkut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuosit vaan hieman erilaisia kuin naisten. Esim. jotain armeija- tai metsästyskuoseja. Joskin puna-mustaraitaisetkin olen itse nähnyt.

Aika paljon samanlaisia kuoseja, kuin miesten sali-/treenihousut, joskin legginsejä. Ja onhan niitä ihania pyöräilyhousujakin.

Heh, lahjaidea omalle miehelle?

Vierailija
4/17 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggingsit on nyt muotia. Pian niitä ei taas sallita, voit sanoa sen tytöllesi. :)

Näin Zarassa pallohameita. Mulla oli sellainen yläasteella. Tuli nostalginen olo. :)

Vierailija
5/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanon kanssa aina et musta kalsarit kuuluu vaatteiden alle. kerran puoliväkisin olen niitä pitänyt, mutta ne puristi kauheat renkaat pohkeisiin, ja musta tuntu kauhean alastomalta olla niissä. :D

Vierailija
6/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi. Isot pyllyt ja paksut jalat näyttävät vielä isommilta legginsien kanssa. Toki käytän myös fakkuja, mutta en tässä helteessä =) Ja äiti olen.

Vierailija
7/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 50-60-vuotiailla duunikavereillakin on sellaiset. Ja ihan hyvin koulutettuja, akateemisia ovat....

Vierailija
8/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miun 16v tytär laitto kaupungille vaa leggarit,semmoset rypytetyt,ja pitkän paian ja korkkarit:0 näytti kyl nii... ties miltä...

noloo

t.äiti 33

Vierailija
9/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukavia päällä. Voisin käyttää vieläkin.

Vierailija
10/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sanoi, että:

Näyttää siltä, että shortsit jatkuu muodissa, katselin just miestenmallistoa ensi keväältä ja niissä oli shortseja legginsien kanssa.

=) Se nyt vielä puuttuukin, että miehet käyttäis niitä shortsien kanssa. =)

Vierailija
11/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla totta! Ei sentään miehille legginsejä!

Minäkin käytän niitä vain kotona tai jos käyn vähän syrjemmässä vaunuja työntämässä ja aina mekon tai tosi pitkän tunikan kanssa. Minnekään kaupungille en enää nyt yli kolmekymppisenä lähtisi legginsit jalassa.

Onneksi useimmilla teinitytöilläkin on ne shortsit sukkahousumaisten legginsien kanssa, ettei sentään stringien kuviot loista kaikille.

Vierailija
12/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsin lapsuudessa joskus 50-luvulla tytöt saivat tulla kouluun (kirjaimellisesti) hiihtohousuissa vain kun oli nimenomaan sitä hiihtoa.

Vierailija
13/17 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oisko soma yhdistelmä yh-äidin kultapojalla sellaiset pitkät vähän kiharretut hiukset, jonne aaronin anova söpöstelevä katse, vähän punaa huuliin ja väriä ripsiin. Sitten LEGGINSIT. Oi ja oi ja voi voi voi. Se olis niin ihqua kun olisi kaunis poika....

Vierailija
14/17 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kauhea kun leggarit housuina, niin että melkein koko reisi näkyy.

Sen sijaan kesäasuna vaikka hameen kanssa ihan erilainen tyylilyään. Nyt on paljon kivoja hameita, mutta hurjan lyhyitä. Leggarien kanssa minusta voi syntyä rento ja pirteä kokonaisuus. Ei tuokaan yhdistelmä aina onnistu (kyllästyttää vähän se musta t-paita + farkkuhame + mustat leggarit).

Vierailija
15/17 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön, jolla oli mustat legginsit ja just ja just lantiolle ulottuva t-paita. lol

Vierailija
16/17 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Nyt mulla on jalassa perus farkunsiniset pillifarkut.

No onhan tässä jotain positiivista.. Ainakaan ei tartte ostaa tytöille enää kalliita farkkuja, kun ihan vapaaehtoisesti suostuu kulkemaan seitsemän euron legginseissa.

Hehheh. :DD

Vierailija
17/17 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavammat kuin farkut, suosittelen kokeilemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi