Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eräillä hämärtynyt käsite normaalipainosta ja lihavuudesta?

Vierailija
30.06.2010 |

Pakko ihmetellä kun toiset täällä ihmettelevät että miten muka näyytävät hoikilta kun painoindeksi reilusti alle 25!!!! Hoikka ja laiha ovat aivan eri asioita hyvät naiset!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta BMI alle 18,5 on hoikka/laiha!

Vierailija
2/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli normaalipainoinen on hoikka. Mut mikään BMI 25 ei varmasti oo enää hoikka! :DD Ehkä joku BMI 21-22 viel on hoikka. Vähän riippuu tietty ruumiinrakenteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin kuin näihin painokeskusteluihin? Onko sulla joku syömishäiriö, vai miksi olet niin ylettömän kiinnostunut painosta?

Vierailija
4/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin kuin näihin painokeskusteluihin? Onko sulla joku syömishäiriö, vai miksi olet niin ylettömän kiinnostunut painosta?

nimenomaan alipainosta. Ihme tyyppi.

Vierailija
5/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan alipainosta. Ihme tyyppi.

kun ette löydä mun kommenttei niistä...

No joo mut myönnettäköön et mä yleensä kirjaudun sisään vain kun mä vastaan näihin nuoria äitejä tai painoa ja syömistä koskeviin keskusteluihin. Useimmiten mä en oo mun nimimerkillä. :)

Vierailija
6/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laiha=normaalipainon alapuolella. Tavallinen=normaalipainon keskellä, tukeva/pullea=normaalipainon yläpäässä ja normaalipainon yläpuolella olevat ovat lihavia, pyöreitä jne.

Ja juu juu, osalla se paino tulee lihaksista, muttae i todellakaan SUURIMMALLA osalla niistä joilla BMI on korkea...

Vierailija
7/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha taas on yhtä kuin alipainoinen. Hoikka on ihminen, jolla ei ole mahamakkaroita, mutta ei tarvitse olla mallimitoissa kuitenkaan.

Vierailija
8/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laiha=normaalipainon alapuolella. Tavallinen=normaalipainon keskellä, tukeva/pullea=normaalipainon yläpäässä ja normaalipainon yläpuolella olevat ovat lihavia, pyöreitä jne.

Ja juu juu, osalla se paino tulee lihaksista, muttae i todellakaan SUURIMMALLA osalla niistä joilla BMI on korkea...

Vierailija
9/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoindeksillä 25 on tukeva/pullea?

Itse lihoin yhdessä välissä lääkityksen takia normaalipainon ylärajoille ja käytin vaatekokoa XL/44. Ei sellaista oikein enää tavalliseksi voi sanoa, extra large=tukeva tai pullea, vähintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme