Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko sinulta on haluttu ostaa romukultaa tai hopeaa?

Vierailija
23.01.2025 |

Selvästikin uskotaan hintojen nousevan kohta. 

Pitäkää tiukasti kiinni jokaisesta hopeisesta korvakorujen lukko-osasta. Kohta ne on arvossaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajauduin riitaan yli-innokkaasti myyjän kanssa. Jos tuo puhelu on nauhoitettu, niin sopii oppimateriaaliksi.

Tuli ihan huutoriita.

Vierailija
2/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää muille kuin näille "ostajille". Muualta saatte reippaasti paremman hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Kiina on jo pidemmän aikaa haalinut kultaa varastoihinsa, tuskin kullan hinta ainakaan tulee laskemaan.

Vierailija
4/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei uskota, vaikka 5 kertaa sanoo ei. Eteni huutoriidaksi, jonka päätteeksi löin luurin korvaan.

Vierailija
5/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat muistetaan. Tämä on vähän sama, kuin aikanaan puhelinosakkeiden ostoilmoitukset.

Vierailija
6/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein paikalliseen koruliikkeeseen joutilaita kulta- ja hopeakoruja. Muutama ohut ketju, sormus, korvis,

hopealusikka ym. Parisataa euroa sain. Ihan tyytyväinen olin kun en olettanut saavani niin paljon.

Vierailija
7/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä kuvitteli minun olevan tyhmä asiakas, jota voi ohjailla vetoamalla yleishyödylliseen hyvään. 

Ongelma oli siinä, että minä satun osaamaan kyseiset teoriat ja siksi ne eivät toimi. Kun asiakas osaa myynnin teoriat ja myyjä on niin tyhmä, ettei asiaa tajua, niin lopputulos on katastrofi.

Vierailija
8/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni myy vanhan sormuksen kullan hinnalla, mutta kivi sormuksessa  saattaa olla tuhansien arvoinen josta ostaja ei maksa mitään.

Vierailija
9/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat olleet kiinnostuneita kullistani. Mut kultaani en myy, koska ihmiskauppa on väärin.

Vierailija
10/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajauduin riitaan yli-innokkaasti myyjän kanssa. Jos tuo puhelu on nauhoitettu, niin sopii oppimateriaaliksi.

Tuli ihan huutoriita.

Av-mamman normitiistai

Vierailija
11/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ihan huutoriita.

Mä taas olin ystävällinen tällaiselle ja hän löi luurin korvaani :D 

Vierailija
12/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikillahan on parittomia korvakoruja ja katkenneita ketjuja"

Ei uskottu vaikka kahteen kertaan sanoin ettei ole koskaan ollut reikiä korvissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan