Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä toivn, että en olisi näin kaunis...

Vierailija
30.06.2010 |

Miehet on todella hävyttömiä olentoja... Joka paikassa tuijotetaan, tullaan jutteleen, vihelletään perään ja baarissa käyminen on lähes mahdotonta! Pidän laittautumisesta ja kauniista laadukkaista vaatteista, mutta nyt kesähelteillä pitäis varmaan pukeutua säkkiin mieluummin kuin pieneen kesähameeseen, että sais edes hetken olla rauhassa... huoh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos pukeutuisit kunnioitusta herättävästi?

miehet eivät Suomessa kunnioita naisia, pukeutui nainen sitten miten tahansa.

Vierailija
2/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on visuaalinen olento joten tottakai hän kiinnittää huomiota jos naisella ei paljoakaan päällänsä ole.

Tyylikkyys on sitten asia erikseen ja esim minä olisin 1000x mieluummin tyylikäs kuin vaikkapa muuten "kaunis", varsinkin kun se kauneus on aina katsojan silmissä ja makuja on yhtä monia kuin meitä ihmisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on itsetunto jollakin kohdillaan.

MIehethän ei katso että siinäpä tyylikkäästi pukeutunut nainen laadukkaasta kankaasta tehdyssä hamessaan, vai? JOs miehes huutelee ja viheltelee sun perään, niin niillä ei todellakaan ole mielessä sun laadukas hame.

Tällaisia naisia kutsutaan HUTSUIKSI. Enemmän keräät sääliä muilta "kateellisilta" naisilta.

Vierailija
4/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikaa kuluu niin saat kulkea hamosessasi ihan rauhassa missä vaan, hih

Vierailija
5/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 5 v. sitten. Tosi paljon tuli iskuyrityksiä ja just tota vislailua ja kaikennäköistä juttelijaa. Baarissa en ikinä jäänyt yksin ja juomia tarjottiin. Jotkut miehet sanoivat selvin päinkin että oon aivan uskomattoman kaunis.

Sitten vuodet kului ja läslistyin raskauden aikana. Ny oon taas hoikka mutta en tosiaan enää kaunotar. Se aika oli ja meni. Ja siis täytin just 30 v.

Vierailija
6/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap isot tissit? :)

Vierailija
7/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna vaikka Afrikan maihin. Naisen asema on täällä parempi kuin monessa muussa näennäisesti naista kunnioittavassa kultuurissa, jossa availlaan ovia ja tarjotaan aterioita. Siellä kodien seinien sisäpuolella tapahtuu sitten vaimoille jotain ihan muuta.

Vierailija
8/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kovin ettei syynä ole kauneutesi. Itse olen myös kaunis ja saan paljon huomiota osakseni. Moni miesystävistäni on sanonut, ettei minua uskalla lähestyä/iskeä. Olen "kunnioitettavan kaunis". Siksi en saa suoraa huomiota muilta kuin kännisiltä miehiltä.

Vierailija
9/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli vahan sama tilanne nuorena. liikaa huomiota. nyt olen 43v ja edelleen hyvan nakoinen, mutta rauha on palannut...

Vierailija
10/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun elämäsi täytyy olla kohtuuttoman raskasta. Voimia sinulle tähän vaikeaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän