Mun kaverini saa 8000€ eläkettä, eikä saa itse päättää miten rahoja käytetään.
On naimisissa ja miehensä ostelee kaverini eläkkeellä itselleen citymaastureita, veneitä, moottoripyöriä, yms.
Kaverini kulkee vuosikaudet samoissa rikkinäisissä ryysyissä eikä saa koskaan ostaa itselleen mitään ilman miehensä lupaa.
Kaverini mies saa työstään palkkaa korkeintaan 2000€ netto.
Kommentit (7)
työpaikassaan kun ajoi kolarin. Saa työkyvyttämyyseläkettä ansionmenetyksistä ja vielä lisää päälle liikennevakuutuksista sun muista.
Aika huippupalkkainen homma kaverillasi on ollut. Minä lääkärinä olin pari vuotta eläkkeellä sairauden vuoksi, ja sain eläkettä 1000 euroa kk:ssa...
Eli ei voi verrata muihin eläkkeisiin.
Koska vaikuttaa, että mies käyttää hyväkseen ja lapset menettävät samalla tulevaa perintöään, jos mies pistää menemään.
Edunvalvoja olis aika paikallaan joo.Onko kaverisi älyllisesti vammautunut, vai pelkästään fyysisesti eli millaiset vammat?
verojen jälkeen hänellä jää käteen yli 2000€. Joten miksi tuo summa ei olisi mahdollinen bruttona?
odotettavissa oleviin tuloihin perustuva vakuutus on? Meillä lähipiirissä vastaava tapaus, mutta ei noissa vakuutusehdoissa mitään odotettavissa olevia tuloja ole arvioitu, ainoastaan ikä eli mitä nuorempana työkyvytön sitä suurempi korvaus. Vammautunut auto-onnettomuudessa.
työpaikassaan kun ajoi kolarin. Saa työkyvyttämyyseläkettä ansionmenetyksistä ja vielä lisää päälle liikennevakuutuksista sun muista.