Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ketään käynyt koivuniemenherrassa?

Vierailija
30.06.2010 |

pitääkö sinne ilmottaa ennen menoa, vai voiko vaan pöllähtää paikalle? mitä lysti kustantaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappulana käytiin koulun kanssa. En tiiä mitä maksaa, enkä tiiä pitääkö ilmottaa.

Vierailija
2/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? tiedän vain sen, millä paukutetaan takapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? tiedän vain sen, millä paukutetaan takapuolelle.

..eipä taida päästä perheenä..pitää olla ryhmä.. hitto..

Vierailija
4/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenäkin. En vain enää muista miten tapahtuu.

Vierailija
5/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ollaan parin viikon päästä lähdössä satakuntaan maakuntamatkailulle(:D) siis treffataan muutama tuttavapariskunta. olisi ollut kiva käväistä koivuniemenherrassa näyttämässä pikkuiselle tuota aitoa maalaistunnelmaa, mutta...

Vierailija
6/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinne todellakin pääsee ihan pelkkänä perheenäkin.Googleta puhelinnumero ja soita Sirkkikselle ja kysy ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menty vaan ilman mitään ilmoituksia.

Vierailija
8/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilaan tutustumista, lapset saa osallistua maatilan töihin, eläinten ruokintaan, voin kirnuamiseen ym. Olipa vielä järjestetty kiva näytelmä katsottavaksi. Suosittelen. Omat eväät mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen. On hienosti toteutettu juttu, nostan hattua isäntäparille. Pääsymaksu voi tuntua kalliilta, mutta kannattaa varata aikaa. Lapset viihtyvät leikkipaikoissa ja välillä voi grillailla ja soudella.