Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle antaisit minun tilanteessani lapsesi hoitoon?

Vierailija
30.06.2010 |

Viikonlopuksi. Lapsi on 1,5 - vuotias.

Toinen on nuorempi kaverini, lapseton. Kovin tykkää pojasta ja tuleevat erittäin hyvin toimeen. Monesti on kysellytkin, että milloin tuon sen söpöliinin hänen luo kylään. :D En vaan tiedä uskallanko antaa hälle jos ei oo kokemusta lapsista silloin kun heittäytyvät vaikeiksi. :p

Toinen vaihtoehto ois sitten eräs sukulaisnainen, mutta sillä on omasta takaa jo kolme lasta. Sanoi tosin, että siinähän se seassa menee kun viskaat joukkoon vaan. Suhtautuu lapseen neutraalisti ja ei tykkää tai ole tykkäämättä hänestä. Kova komentamaan.

Kummalle antaisit lapsesi? Itse olen kallistumassa tuon sukulaisen puoleen, mut vähän tuntuu pahalta tuon kaverin suhtautuminen siihen. Se oikeasti tykkää mun pojasta ihan mielettömästi ja on suunnilleen suunnittelemassa niille jo kaikkea. :p Huoh.. Hankkisi oman lapsen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi että minun lapseni vaan "viskataan" johonkin. Sitäpaitsi lapselliset ihmiset ovat usein ikäviä muiden lapsia kohtaan. Ainakin minä olen törmännyt tälläiseen. Ja jotkut ajattelevat että kun tulee vieras lapsi kylään (vanhempana kuin ap.n lapsi) se tulee seurustelemaan oman lapsen kanssa eikä siitä vieraasta lapsesta tarvitse senkään vertaa välittää.

Vierailija
42/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun lapsi annetaan sukulaiselle hoitoon, hänet vain viskataan jonnekin. Lapseton kaveri taas on hyvä hoitaja, koska lapsi saa jakamattoman huomion. En minäkään tajua, miksi lapsen pitäisi saada jakamaton huomio. Varsinkin kun hän saa sitä ilmeisesti koko ajan kotona, niin eikö olisi hyvä olla välillä muidenkin lasten seurassa. Kun sukulaisella on jo kolme lasta, hän on varmaan todella lapsirakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias on liian pieni "viskattavaksi" yhtään minnekään, mutta voisi viettää upean vuorokauden kaverisi (joka odottaa ja toivoo häntä kylään!) kanssa.

Vierailija
44/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi annetaan sukulaiselle hoitoon, hänet vain viskataan jonnekin.

Jos tuo sukulainen olisikin muotoillut asian toisin, juttu olisikin ihan eri.

Vierailija
45/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla ei vielä ollut lapsia, hoidin mieluusti muiden muksuja ja jaksoin leikkiä ja laulaa ja touhuta. Nyt kun omia lapsia on kolme kappaletta, en todellakaan jaksa leikkiä muiden lapsien kanssa. Eli jos kaverin lapset ovat joskus hoidossa, tietysti huolehdin heidän turvallisuudestaan, ruokailuista jne., mutta en kyllä leiki tai muuta.

Ehdottomasti kaverille. Pieni saa loistavaa hoitoa ja jakamatonta huomiota! Voithan sä laittaa hoito-ohjeet paperille, niin tietää sitten koska pitää antaa ruokaa, kuinka usein vaihtaa vaippa ja vaikka neuvoja mitä tehdä, jos heittäytyy hankalaksi (mitä ei luultavasti edes tee vieraalle).

Vierailija
46/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinkahan monta kertaa olen häntä ja nuorempia sisaruksia "heittänyt" milloin mihinkin? Jestas, jokaiseen pieneen sanaan ja nyanssiin tekin takerrutte. Sukulaisnainen viskelee ja paiskelee lapsia ja inhoaa sukulaislapsia eikä anna heille huomiota! Pitäis varmaan varmuuden vuoksi hälyttää lastensuojelu paikalle tsekkaamaan perheen olot, eikö.

Ihan naurettavaa!

Nämähän oli tämän sukulaisen OMAT SANAT!!!

kun lapsi annetaan sukulaiselle hoitoon, hänet vain viskataan jonnekin.

Jos tuo sukulainen olisikin muotoillut asian toisin, juttu olisikin ihan eri.

Vierailija
47/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole vielä vastannut, miksi ainoan lapsen pitäisi saada kylässäkin jakamaton huomio?

Maailman ihanin ja ainutlaatuisin lapsi, joka ansaitsee vain parasta. ;D

Vierailija
48/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on kiinnostunut lapsestasi, tuntee lapsen. Tämä supermamma ei välitä lapsestasi ja voi olla tyly ja ilkeä lapsellesi ja aiheuttaa traumoja.

Vierailija
49/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on itselläni kolme alle kouluikäistä lasta ja tykkään kyllä kovasti myös muiden lapsista, mutta en innosta hihkuen ota heitä yökylään, koska iltatoimissa sun muissa on muutenkin aikamoista hulinaa, eikä yöt ole aina kovin rauhallisia.

kolmen lapsen äidillä on tietysti enemmän kokemusta eikä mene paniikkiin ongelmatilanteissa, mutta tällä ystävällä olisi oikeasti aikaa lapsellesi, eikä niin haittaa vaikka muutama yö tulisi huonosti nukuttua, koska hänen ei muulloin tarvitse hoitaa muiden tarpeista kuin omistaan.

Vierailija
50/50 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun lapsi annetaan sukulaiselle hoitoon, hänet vain viskataan jonnekin. Lapseton kaveri taas on hyvä hoitaja, koska lapsi saa jakamattoman huomion. En minäkään tajua, miksi lapsen pitäisi saada jakamaton huomio. Varsinkin kun hän saa sitä ilmeisesti koko ajan kotona, niin eikö olisi hyvä olla välillä muidenkin lasten seurassa. Kun sukulaisella on jo kolme lasta, hän on varmaan todella lapsirakas.

Herääkö sinussa mielikuva lapsirakkaasta kolmen lapsen äidistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme