Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät voi pitää tavaroista huolta?

Vierailija
30.06.2010 |

Kompastuin äsken miehen keräilyesineeseen, joka sattuu olemaan teräase. Onneksi oli huotrassaan, muuten olisi voinut olla ensiapukeikka. Mies jättää lähes kaiken levälleen, ei osaa oma-aloitteisesti siivota juuri mitään- tiskit saa tiskikoneeseen ja roskat vietyä, mutta vaihtelevalla menestyksellä. Ja ne sentään ovat hänen kotityönsä...minä hoidan kaiken muun enkä suinkaan siksi että tahtoisin, vaan siksi ettei mies "koe tarvetta" tehdä niitä. Jos huokaan raskaasti väsyneenä ja pyydän mieheltä voisiko tämä auttaa esim. imuroinnissa, vastaukseksi tulee ele joka tarkoittaa "pyh, turhaa touhua" ja usein verbaalisena sama. Tuntuu että arvostus nolla. Mies vaan sattuu unohtamaan että en suinkaan siivoile huvin vuoksi vaan tuon kaikkialle ehtivän 2-vuotiaan!

Enpä tiedä. Itse olen puolisoni valinnut mutta tuntuu oudolta vääntää vuodesta toiseen näin mitättömistä jutuista. Minäkään en suostu hyväksymään aikuista, normaaliälyistä miestä ihan niin kädettömäksi etteikö mitään saisi sukupuolensa takia tehdyksi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johdu sukupuolesta, se on vain ihan sinun puolisosi (joka nyt sattuu olemaan miespuoleinen) ominaisuus.

Ärsytää naiset jotak valittaa miehestään väittämällä että "miehet on tällaisia".

Kyllä siinä on kyse ihan henkilökohtaisista ominaisuuksista ja luonteenpiirteistä.

Minun mieheni tykkää pestä pyykkiä ja ajaa ruohoa ja pelata pleikalla ja roplata autoaan ja väkertää tietokoneella ja lämmittää saunaa.

En kuitenkaan väitä että koko miessukupuoli olisi kiinnostunut samoista asioista.

Vierailija
2/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kyllä aika moni mies jättää siivoilut ja tavaroiden keräilyt vaimoilleen! Ainakin huomattavasti useampi mies kuin vastaava nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kantapään kautta oppinut saman.

Vierailija
4/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Vierailija
5/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit keräilyesineelle?

Ehkä siitä löytyy vastaus.

Tero

Vierailija
6/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan...sielujen sympatiaa se oli, silloin 7 vuotta sitten. Kun lapsi syntyi, aika moni asia muuttui.

Keräilyesine on nyt komerossa piilossa, mies saa luvan etsiä sen ihan itse. Jos minulta kysyy, aion sanoa suoraan mitä ajattelen teräaseista lattialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi