Olimme mieheni kanssa eilen Prismassa ja saimme satoja katseita peräämme
mieheni on musta jolla rastahiukset, itse olen kalju(todella lyhyet hiukset) olemmeko liian outo pari Suomessa?
Kommentit (32)
mietin tuota Prismaa. Siellä saitte satoja katseita, mutta olette kai ollut olemassa ennen eilistäkin? Ettekö ennen ole saaneet katseita peräänne? Ja jos olette, miksi teet aloituksen tästä Prisman tuijottelusta?
Luulisi, että parit jotka oikeasti keräävät katseita eivät sitä pidemmän päälle noteeraisi. Ja toisaalta miten voi tietää, että niitä katseita on yhtään enemmän kuin vaikka raskaana olevat saavat? Minua jotenkin ihmetyttää nämä "katseiden keräilijät"?
Onko se ainoa paikka missä olette kahdestaan käyneet?
Tosi outoa että pari joka noinkin "erilainen" kokee juuri prismassa olevansa tuijotuksen kohteena?
Taitaa olla feikkiä koko juttu ihan hiuksista lähtien?
vierailla jossain perähikiällä, ei kai mustaa miestä Helsingissä kukaan enää pitkään katso.
Ja noita "hiukset on naisen kruunu" -kommentteihin en jaksa edes kommentoida. Huoh...
ja itse henk. koht. kiinnittäisin huomiota siihen, miksi kukaan nainen haluaa "pilata" naiselllisuutensa noin. Minulle pitkät, tuuheat hiukseni ovat tärkeät, hiukset ovat naisen kruunu.
Eri ihmisten silmää nyt sattuvat miellyttämään eri asiat. Mullakin on ollut ennen ihan millisiili, nyt taas pitkä tukka. Mutta en mä silti mitään kruunuja kaipaile. Hiukset on hiukset.
kyllähän meitäkin katsotaan pitkään, kun käydään kaupassa pari kertaa kk. :) Ihan tavallisen näköisiä ollaan, mutta meillä on lapset 3v, 2v ja 1v ja mulla ISO maha, ku uusi tulossa loppukesästä. Ja ku tosiaan käydään isommin kaupassa vain pari kertaa kuussa, niin ostetaan sitten huomattavasti enemmän kerrallaan. Totesinkin jo eräälle tuijottajalle, että "kyllä, ite me nämä maksetaan!" kun tuntu, että laskee vaan meidän ostoksia, ei vissiin tosin edes tajunnu, että jäi tuijottamaan. :)
Jotta tietäisin miten elää ja olla silleen, että varmasti miellytän enemmistöä
mua ja lapsia tuijotettiin s-marketissa, onkohan syynä s-ryhmä. Ei sentään, oltiin eläkeläisaikaan kaupassa ja katselivat söpöjä pikkutyttöjä.
syynä on useimmiten se että joku heidän ulkonäössään herättää positiivisia tunteita. Sitä tuijotusta ei itse edes huomaa, mutta heti kun tajuan tuijottavani niin tietysti käännän katseeni pois. Kauniit ihmiset ja juuri eksoottisen näköiset ihmiset saavat ainakin minun huomioni. Sori vaan kaikki kauniit!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2010 klo 20:17"]
mieheni on musta jolla rastahiukset, itse olen kalju(todella lyhyet hiukset) olemmeko liian outo pari Suomessa?
[/quote]
Lähinnä herättää ihmetystä, että miten voit nähdä perääsi, onko sulla peruutuspeili vakiovarusteena kävellessä? Jos katsoit ns. "sillä silmällä", sulla oli aivan liian lyhyt mekko.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2010 klo 20:17"]
[/quote]Oon nähynyt kaljun naisen täällä Savossa, ihan kaunis.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2010 klo 20:38"]
Suomalaisittain erikoinen pari, ja itse henk. koht. kiinnittäisin huomiota siihen, miksi kukaan nainen haluaa "pilata" naiselllisuutensa noin. Minulle pitkät, tuuheat hiukseni ovat tärkeät, hiukset ovat naisen kruunu.
tärkeämpi, että on tuollainen tuuhea kruunu. Kauniskasvoisella naisella lyhyen lyhytkin tukka käy.
kukaan kaunis nainen ei halua pitää pitkiä hiuksiaan? Itse koenj olevani sievä, samoin voisi päätellä saamastani huomiosta, mutta pitkät hiukset ovat minulle tärkeät. Ne ovat ihanat!! =) Ja tiedän etten ole ainoa nainen joka ajattelee näin.
P.S. n. 77% Suomalaisista miehistä ja naisista tykkää pitkistä hiuksista naisella enemmän kuin lyhyistä....
Tuohan tarkoittaa että tosi moni tykkää lyhyistä hiuksista naisilla. :) Miksi kenenkään pitäisi yrittää miellyttää suurta massaa?
Mä saattaisin katsella. Oon tavallaan jossain määrin aika visuaalinen ihminen ja tollaset kivat vastakohdat varmaan kutkuttaisivat minua. Haluaisin vain katsella. Menkää otattamaan itsestänne kuvia jollakin valokuvaajalla. Vaikka mustavalkosia.
Mä taisin nähdä teidät! Sulla on jotenkin hassun näköinen kallo, takaa liian litteä. Sitä mä taisin jäädä tuijottamaan, ja mietin onko joku fas-tapaus
ettei vaan olis rouvan itsensä kuvitelmaa että heitä katsotaan, "me kun ollaan nyt niin kauheen erikoisia".....
Kyllähän se niin on, että normista poikkeavia, esim ulkonäön puolesta ihmiset usein tuijottavat. Pitäisi oppia suurkaupungin tavoille, siellä ihmisiä ei tuijoteta, ei edes katsota silmiin. Tosin aika kliinistä se sitten taas... Ei tuossa voi muuta neuvoa, kuin että pää pystyyn ja älkää välittäkö, niin kauan kuin kukaan ei oikeasti loukkaa koskemattomuuttanne!
Aika surkeaa että aikuinen ihminen päättä hiustensa mallista sen mukaan, mistä MUUT tykkäävät. Hei ovatko ne 77% suomalaisista jotenkin olennaisesti osana arkeanne ja päätöksiänne?? Enpä usko. Miksi siis miettiä heidän mielipiteitään..?
Minulla on lyhyt tukka ihan siksi että latvat menevät huonoksi jos kasvatan pidempää. On tultu avautumaan "kruunuista" ja luoja ties mistä, minua lähinnä surettaa että joku on 2010-luvullakin vielä niin vanhojen käsitysten pauloissa ettei edes tajua sitä. Ihankuin joku tukanmalli tekisi ihmisestä parempaa tai huonompaa!!