Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: milloin ja miten löysit tämän vauva.fi av-palstan?

Vierailija
29.06.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies alkoi vihjailla perheen perustamisesta, eikä itselläni ollut yhtään vauvakuumetta. Ajattelin tulla sitä sitten tänne nostattamaan, palstan taisin löytää jonkun hääkeskustelupalstan vinkin perusteella (järjestelimme silloin häitämme). En kyllä enää muista, päädyinkö AV:lle vai kuumeilupalstalle (epäilen jälkimmäistä), mutta vauvakuume ei kyllä yhtään noussut, kun luin höyrypäisiä pupuilu-höpöily-peukutus-täti-tarrasukka -viestejä. Uudemman kerran löysin palstalle (ja silloin nimenomaan AV:lle), kun vauvakuumettomuudestani huolimatta olimme lapsen saaneet ja äitiysloman ratoksi notkuin Perheklubilla päivät pitkät. Perhiksellä nousi tuolloin kohu siitä, että ko. palstan kuningattaren ja hänen hovineitiensä asioita käsiteltiin AV:lla ja päätinpä minäkin tulla kurkkaamaan. Totesin viihtyväni AV:lla paremmin kuin Perhiksen hymistelyilmapiirissä, joten Perhis jäi ja AV tuli elämääni.

Vierailija
22/41 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini luona vauva-lehteä. Nappasin sitten siitä URL:n ja kotiin tultuani menin katsomaan.

"Sillä tiellä" ollaan vieläkin. Tosin onpa välissä ollut kuukausia, etten ole käynyt kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse myös Perhiksen vakkareita, mutta en koskaan tykännyt sen palstan vauvakeskusteluista, koska ne oli täynnä kajahtaneita parikymppisiä mammoja (20-26v). No ei tainneet palstan omistajatkaan tykätä siitä hiekkistappelusta, joten kaikki vauvaosiot lopetettiin. Harmi vain, että palsta kuoli samalla.

Kävin yleensä keskustelua ulkosuomalaisissa ja ihmissuhteissa, joskus muuallakin.

Vierailija
24/41 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun kakkosesta palasin takas työelämään. Töissähän on paras aika surfata.

Kaipaan sitä silloista on-linea, se oli siistimpää ja kirjoittajista tuli kavereita.

Vierailija
25/41 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin neljättä. Siellä oli linkki ja päädyin Onlinelle. Löysin AV:n samaan aikaan, mutta tykkäsin enemmän onlinen "rullaustavasta". Täällä on ärsyttävää tuo vanhojen juttujen pomppiminen väkisin yhä uudelleen esille.

Olen pyörinyt täällä harvakseltaan, nyt viikon enemmän kun Online kuukahtaa.

Vierailija
26/41 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin silloin esikoistani :)

Nyt 3 lasta joista nuorin 6v. Nykyään täällä tulee pyörittyä epäsäännöllisen säännöllisesti lähinnä silloin kun joku asia askarruttaa ja tulen täältä kyselemään apua muilta mammoilta :)

Vierailija
27/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuketju oli linkitetty yhdelle moottoripyöräaiheiselle keskustelupalstalle.

Vierailija
28/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toisessa ip-lehdessä oli linkitetty se typerä "mitä raskaana olevalle ei saa sanoa" -ketju.

Vierailija
29/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä suositteli=)

Vierailija
30/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin omaa etunimeäni (suht harvinainen) ja päädyin tuonne Nimipalstalle. Siellä pyörin puolisen vuotta kunnes löysin tänne. Seitsemän vuotta on mennyt koukussa.

Vierailija
31/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sattumalta, ja lystiä on piisannut.

Vierailija
32/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen vauva-lehden alkuperäisen av:n löysin - ööö - vauvakuumeaikoina, ekaa kuumeilin 2001 alkuvuodesta. Eli varmaankin niihin aikoihin. Silloin olin enemmmän kyllä vauvakuume-palstalla.

Vierailija
33/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä muista enää miten

Vierailija
34/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pompin näiden kahden väliä

Vierailija
35/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä tullut pyörittyä vähän erinimisillä palstoilla jo kohta 14 vuotta.

Vierailija
36/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin googletin tai mainostivat lehdessään nettisivuja.

Vierailija
37/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-lehden keskustelupalstoille v. 2001 lopulla, kun olin saanut lapseni ja yksi mammakaveri halusi esitellä millaista menoa täällä on. Kauheaa vittuilua ja provoilua, ja siitähän mä innoistuin ja siitä asti oon täällä ollu. Muutama kuukausi sitten muutin onlinelta tänne, kun onlinen ulkonäkö muuttui ja palsta kuoli lähes lopullisesti.

Vierailija
38/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämäni ja maailmankuvani ei ole sen jälkeen ollut entisensä!

Vierailija
39/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnuSaukko keskustelu tms. 5kk on nyt kulunut ja koukussa ollaan.

Vierailija
40/41 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus av:n parhaina aikoina olin kovastikin koukussa, nyt käyn täällä iltaisin ja viivyn n 15 minuuttia.

Vähän on tylsäksi käynyt av.