Mallimami Martinan Juhanus: Viinaa ja tappelua:D
Kyllä siinä vasta on äiti lapsella,viettää mielummin tälläisen juhannuksen kun on lapsensa kanssa
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a115462/martina+aitolehden+juhannus…
Kommentit (15)
jos olisi ollut kotonaan vauvan kanssa ja virkannut sukkia. Kun tehdään tämmöinen juttu, saadaan isot otsikot ja paljon klikkauksia ja rahaa kilisee Martinan ja Eskon tilille. NE ELÄÄ TÄLLAISESTA, joista osa on vähemmän ja osa enemmän totta.
jos olisi ollut kotonaan vauvan kanssa ja virkannut sukkia. Kun tehdään tämmöinen juttu, saadaan isot otsikot ja paljon klikkauksia ja rahaa kilisee Martinan ja Eskon tilille. NE ELÄÄ TÄLLAISESTA, joista osa on vähemmän ja osa enemmän totta.
Lehdet maksavat erittäin hyvin julkkiksille jotka pitävät blogeja tai kirjoittavat kolumneja.
Kato, asiat pitää olla tärkeysjärjestyksessä.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1277739800425/huh+mika+j…
Tappelun syynä täysikuu............ voi elämän kevät sentään.
Taitaa Martinan ja Eskon liitto vedellä viimeisiään. Ihmettelin siitä odotus-ohjelmasta kuinka Esko kestää tuollaista kiljuvaa ja kiroilevaa riivinrautaa joka on sisäisesti täysin blondi.
Sympatiat on täysin Eskon puolella sen ohjelman perusteella.
Kohta saammekin tv:stä katsella realityä, jossa Martina ja Esko selvittelevät tulisia välejä ammattilaisten avulla. "Martina ja Esko avioliitto-leirillä" tai "pariterapiassa" tms.
Tainnut muuten se Maran keväällä kovasti hehkuttama kahdenkeskinen Turkin matka jo peruuntua? Eikös Eskon ja Martinan pitänyt nimittäin lähteä ihan vain kahdestaan Turkkiin lomailemaan ja jättää Victoria kotiin mummin luo? Eivät siis ole vieläkään lähteneet?
niin miten tiedättekään heistä niin paljon ? Aina yritetään etsiä jotain vikaa Martinasta ja monista muistakin. Kukaan ei ole täydellinen äiti ja varmasti jokainen äiti on jotain tyhmää tehnyt kun on ollut lapsi, tai jotain jonka olisi voinut tehdä toisinkin ! Ei syytellä muita ja jos ei pidetä muista niin ei sitten puututa niiden elämää. Mun mielestä on käsittämätöntä inhota jotakin ja sitten kuitenkin nuuskia niiden tekemisiä, en mitenkään voi ymmärtää. Miks pitää aina puuttua negatiivisiin asioihin kun olis niin paljon positiivisiakin ??!??!
kun on niin vähän aikaa toisilleen LASTENHOIDOLTAxD
He itse ovat asettaneet elämnsä arvosteltaviksi ja elävät sillä että heistä puhutaan ja ollaan kiinnosuneita
niin miten tiedättekään heistä niin paljon ? Aina yritetään etsiä jotain vikaa Martinasta ja monista muistakin. Kukaan ei ole täydellinen äiti ja varmasti jokainen äiti on jotain tyhmää tehnyt kun on ollut lapsi, tai jotain jonka olisi voinut tehdä toisinkin ! Ei syytellä muita ja jos ei pidetä muista niin ei sitten puututa niiden elämää. Mun mielestä on käsittämätöntä inhota jotakin ja sitten kuitenkin nuuskia niiden tekemisiä, en mitenkään voi ymmärtää. Miks pitää aina puuttua negatiivisiin asioihin kun olis niin paljon positiivisiakin ??!??!
"jokainen on jotain tyhmää tehnyt kun on ollut lapsi". Niinpä, sitten virheistä opitaan, siinä samalla aikuistutaan ja kun ei itse enää olla lapsia, voi sitten harkita ryhtyvänsä äidiksi.
toivottavasti eroavat ja esko saa täyden huoltajuuden.
tämä av-palsta antaa kyllä aika hyvän kuvan suomalaisesta keskivertoäidistä, joka ei to-del-la-kaan paljoa Martinasta poikkea. Siitä kun vaan plaraatte av-palstan otsikoita ja luette aiheita ja niihin annettuja vastauksia.
Ette arvostelijat ole yhtään sen kummempia! Vai ihan todellako(!!!) kuvittelette itse olevanne niin täydellisiä äitejä?!?!?!?!?
...kai se vaan on niin kivaa arvostella muita...
...kuin moni oikeasti alkaa äidiksi vasta kun tuntee itsensä aikuiseksi....tai ehkä se juttu onkin siinä, että oikeasti meistä ei kukaan ole koskaan valmis! JA jos sitä päivää jäädään odottamaan, että ollaan VARMASTI henkisesti tarpeeksi kypsiä vanhemman vaativaan rooliin, niin taitais ihmiskunta kuolla sukupuuttoon. Se on oppia ikä kaikki, niin se on.
Tää on niin tätä! Tosi upeeta, vaikka morkkis tulee sitten jälkeen päin. Miks piti taas lukee. Mut mä laittauduin tosi upeeks ja otin vähän viiniä ja kun kuukin oli uusi, niin annoin mennä! Apua, kuinka alas voi kolmen lapsen äiti alentua? Mä haluan eroon Martinan blogista! No onneks on taas yksi juhannus vietetty. Mä en kestäis jos Martina kertois juhannuksestaan joka päivä. Onneks juhannus on vaan kerran vuodessa.
Samoin se yläkouluikäisten päiväkirjatyyli. Ei jaksa lukea.