Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi minusta ainaa luullaan, että yritän varastaa?

Vierailija
29.06.2010 |

Minkä näköinen olen?

Eilenkin rautakaupassa myyjä tuli oikein perässä kysymään, että olinko maksanut ostokseni. Onneksi oli kuitti tallella.

Mutta mikä minussa on kun minua aina luullaan varkaaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan suomalainen mutta suvussani on kulkenut tää tummuus iät ja ajat.

Vierailija
2/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä tuollaisesta ollenkaan, että ihmisiä kohdellaan noin ! Jos joku minulle tulisi tollaista kysymään, ihan tahalleen pitkittäisin sitä ja vääntelisin ja kääntelisin, enkä vastaisi suoraan. Jos sitten myyjä soittaisi vartijat tai jopa poliisit, niin eihän se minun vikani olisi että minua epäiltäisiin syyttä jostakin, myyjän oma vika, mitäs alkaa syyttä syyttelemään. Olen joskus kuullut että jos myyjä joutuu soittamaan poliisit, voi saada itse jonkun korvauksen siitä, en kyllä tiedä onko siinä mitään perää, saako oikeasti.

En vaan voi sille mitään, että mua ärsyttää suunnattomasti jos ihmisiä kohdellaan näin 'väärin'! Kerran nuorempana sain itsekin porttikiellon ystävieni kanssa erääseen kauppaan, koska olimme muka rikkoneet jotain suklaapatukoita, vaikka emme olleet koskeneet kyseisiin patukoihin ollenkaan ! Myyjä ei uskonut vaan vihaisena sanoi ttä meillä ei ole muutamaan kuukauteen asiaa sinne. Olisi voinut haastaa oikeuteen, mutta eipä tullut silloin mieleen. Nyt kyllä haastaisn, jos sama tapahtuisi. Ei edes valvontakameroita voinut tarkistaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma simäisiä ja ruskea tukkaisia varkaiksi?

Onko täällä ketään vaaleita ihmisiä? Sanokaa, luullaanko teitä koskaan varkaiksi?

Olen kyllästynyt tähän! Värjäänkö hiukseni oranssiksi? (Vaaleita niistä ei saa)

Vierailija
4/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät mustalaiselta, sinua luullaan varkaaksi.

Syy tähän: kokemusten perusteella mustalaiset ovat hyvin usein varkaita.

Vierailija
5/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen käyttäytyminen. Saatat hypistellä ja nysvätä kaikkia tuotteita ja käännät aina selkäsi myyjälle. Olet jotenkin hermostunut tai aiheutat jonkinlaisen draamakohtauksen.

Vierailija
6/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vartijat ja myyjät seuraa. Enkä todellakaan pälyile enkä ole muutenkaan hermostunut. Olen itse kaupan taustaorganisaatiossa töissä, joten katsonkin myymälöitä eri silmällä ja tiedän miten "normaalin" asiakkaan kuuluu käyttäytyä.

Sama juttu lentokentällä. Minä olen AINA "satunnaistarkastuksessa". Joka kerta viedään erikseen tutkittavaksi vaikka portit ei edes piippaa. Matkustan paljon työkseni, joten osaa taatusti karsia kaiken kielletyn tai hälyttävän.

Ja viimeinen niitti oli kun olin ravintolassa tyttöjen iltaa viettämässä. Yhtäkkiä portsari tuli ja käski avaamaan käsilaukun. Tarkisti mitä siellä on. Ja minä niin hemmetin nöyränä näytin ja palasin pöytään. Vasta jälkikäteen iski raivo.

Olen umpisuomalainen, mutta minulla on pitkät tummat hiukset, siniset silmät ja käytän mustia (tyylikkäitä konttorivaatteita) vaatteita. Ja sekö tekee minusta kriminaalin?

Oikeasti se jo nyppii. Ymmärrän ap:tä enemmän kuin hyvin.