Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhoittakaa mua nyt!

Vierailija
29.06.2010 |

MIKSI joku mies käyttäytyy näin?

Vein lasta aamulla hoitoon. Asumme harvaanasutulla ja rauhallisella, mutta mielestäni silti turvallisella alueella.

Huomasin jo talomme edessä vieraan auton, joka hidasti kohdallamme. Kuvittelin miehen kysyvän tietä tms. Auto kuitenkin jatkoi hidasta seuraamista hoitopaikkaan asti pysähdellen välillä tienristeyksiin ikäänkuin odottamaan.

Autossa istui yksi mies, joka pysähtyi odottamaan n. 100 m:n päähän hoitopaikasta. Rekisterikilven mukaan auto oli samalta paikkakunnalta.

Nyt minulla on tietenkin päässä pelkkiä kauhusenaarioita, enkä osaa keskittyä töihini...mutta mitä syitä käyttäytymiseen voisi olla?

Rauhoitelkaa mua...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto seuraisi vielä uudestaan, soittaisin poliisille.

Vierailija
2/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertelee nyt kesäisin katsomassa meneekö vanhemmat oikeasti töihin, vai lusmuilevatko vaan kotona ja käyttävät kaupungin resursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, on pullanmuruja näppäinten alla

Vierailija
4/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne menit?

Vierailija
5/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse selvittää ajajaa pelkä rekisterinumeron perusteella, vaan siihen tarvitaan poliisi. Yritän vaan tässä kasata itselleni jäitä hattuun...

Tuo päivähoidontarkastaja oli paras vaihtoehto. Haluan uskoa siihen.

Vierailija
6/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit asiallisesti vastannut, että emme asu, niin uskoisin. Nyt vain kokoat tarinaasi kasaan, kun typosi huomattiin. Onnea valitsemallesi tielle!

Vierailija
7/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutteko Suomessa?

Vierailija
8/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olisi halunnut ryöstää lapsen tai raiskata minut, niin tuskinpa olisi ajellut aamulla kahdeksan aikaa kyttäämässä..vaan olisi valinnut illan?

Auto oli melko epätyypillinen esim. kaappaukseen (musta cabrio, melko harvinainen ja liian ahdas).

Jos mies olisi halunnut vokotella minua, niin tuskin olisi valinnut yli 30 v.naista, joka kulkee lapsen kanssa..vai?

Vierailija
9/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutteko Suomessa?

Vierailija
10/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli vain oudossa paikassa ja etsi jotakin tiettyä osoitetta. Kannattaa katsoa vähän vähemmän tv:tä, niin ei vallan tule vainoharhaiseksi.

Vierailija
11/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Suomessa ei enää voi tietää paikkakuntaa rekkarista. Sillä vaan aattelin, että ootko ulkomailta vai Porvoosta..

t2

Vierailija
12/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisterikilven mukaan auto oli samalta paikkakunnalta.

Vierailija
13/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itsekin samaa, mutta matkanvarrella kun on lähinnä puita ja peltoa...

Ehkä oli vain oudossa paikassa ja etsi jotakin tiettyä osoitetta. Kannattaa katsoa vähän vähemmän tv:tä, niin ei vallan tule vainoharhaiseksi.

Vierailija
14/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinut raiskattaisiin. Hanki apua typerään pelkoosi. Olet sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi