Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei tervehdi/vastaa tervehdykseen.

Vierailija
29.06.2010 |

JOKA kerta kun menemme heille/he tulevat meille, anoppi ei oma-aloitteisesti tervehdi minua, eikä edes vastaa tervehdykseeni. Olen kuin ilmaa. Myöhemmin kyllä juttelee, minullekin suoraan. En ymmärrä tätä ja olen pahoittanut mieleni monta kertaa. Koko vierailu menee pilalle, kun alkaa näin. MIKÄ IHME voi ihmistä vaivata, kun käyttäytyy näin? Poikaansa kyllä tervehtii.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "minulle ei tuollainen ämmä puhu". Suurin osa miniöiden ongelmista on ihan itse aiheutettu.

Vierailija
2/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "minulle ei tuollainen ämmä puhu". Suurin osa miniöiden ongelmista on ihan itse aiheutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuuli, että olen virolainen niin eihän minusta voi tykätä. Nyt on tajunut, että olen ihan tavallinen ihminen-käyn töissä, laitan ruokaa, siivoan, hoidan lasta ja kestän poikansa juopotteluviikonloppuja.

Vierailija
4/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anoppi kohtelisi mua kuin ilmaa!

Vierailija
5/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tulevaisuudessa kohdella omaa miniääsi kuin ilmaa? Mahtaa olla pojallesi surullista, jos kaksi elämänsä naista ei tule toimeen ...

Vierailija
6/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tulevaisuudessa kohdella omaa miniääsi kuin ilmaa? Mahtaa olla pojallesi surullista, jos kaksi elämänsä naista ei tule toimeen ...

Mikä ihme palstailijoita vaivaa, MIKSI PITÄÄ VITTUILLA!!

Vierailija
7/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mennä yksin ensimmäisenä sisälle ja menet heti suoraan anopin eteen, katsot silmiin ja tervehdit. Jos sittenkään ei saa sanottua sinulle mitään, niin voit lopettaa yrittämisen.

Ei meilläkään ole tapana erikseen jokaista kädestä pitäen tervehtiä, mutta ketään ei erikseen jätetä huomioimatta.

Vierailija
8/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan oma äiti ja oma vaimo!

Vierailija
9/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastasin, että ei se mitään - pitäkää vain itse huolta, että tervehditte häntä iloisesti joka kerran, kun tulette vastakkain.

Alkoi se tätikin sitten morjenstaa takaisin.

Vierailija
10/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tahtoisikin

Vierailija
11/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin ainakin keski-pohjanmaalla on ihan normaali tapa, ettei tervehditä kun mennään kylään eikä sanota myöskään mitään heippoja. Mieheni on pohjanmaalta ja tuo tapa on aika monesti hämmentäny mua, kun ollaan sielläpäin sukuloimassa. Jaksaa edelleen ihmetyttää 5 v jälkeen. Tulee sammoinen olo, etten olisi tervetullut sinne.

Vierailija
13/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin oli keski-pohjanmaalla vielä juhannuksenakin normaalit käytöstavat, tervehdittiin ja muutakin osasivat puhua. Kummallista sukua miehelläsi!

Vierailija
14/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut samaa. Mulle ei sanota hei mutta lapsille aletaan heti lässyttää. Kyllä mut vain ohitetaan koska en ole se toivotuin vieras vaan välttämätön paha. Ihan ok välit on,ei riidellä mut joku on välissä kun en tunne olevani kovin pidetty. Ite tervehin aina ja anoppikin silloin kun on muita paikalla mut jos yksin tuun lasten kanssa ei vältämätä silloin.

Vierailija
15/15 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ei edes huomaa asiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi