Otin kahden viikon palkattoman loman miehen takia!
Olen vasta vaihtanut työpaikkaa, joten ei vielä ollut kertynyt lomaa. Otin kuitenkin palkatonta lomaa samaan aikaan kuin miehellä, koska mies niin kovasti halusi tehdä perheen kanssa yhdessä jotain. Mies sai tietysti lomarahat. Nyt mies sitten ei suostu lähtemään yhtään mihinkään, koska kaikki maksaa. Bensa maksaa, auto kuluu. Minä ja lapset tietysti käydään kaikissa paikoissa, mutta ei lähdetä mihinkään reissuun. Mies ei suostu edes takapihalle saatikka koiraa ulkoiluttamaan yhdessä. Sohvalla pelailee tietokonepelejä. Että se siitä lomasta, lomarahat kuulemma jo tuhlasi, tai säästää.
Kommentit (7)
hoitaa lapsia itse koko lomaa? Ja sai sinut nyt pariks viikkoo lomalle. :/ Hohhoi mikä ukko.
että voit vahtia miestäsi mitä tekee?
Juu onhan se toki palkatonta nykyisestä työstäsi, mutta olihan sulla edellisestä kertynyt lomaa jonka oletettavasti sait rahana jos et lomia ehtinyt pitää. Niillä rahoilla nyt sit teette lasten kanssa kaikkea kivaa ja jätätte miehenmöllikän sohvalle, jos ei kerran mukaan halua.
tarkkana tuon palkattoman kanssa, että sinulle jää tarpeeksi työpäiviä kuukaudessa, jotta et menetä tulevia lomapäiviä!!!
Eli, jos noin paljon ottaa palkatonta, niin kannattaa katsoa, että alkaa ja loppuu eri kuukausien aikana, ja vähintään puolet kuukauden työpäivistä tulee tehdyiksi.
Mies niin halusi ja ruikutti että olisi niin kiva olla yhtäaikaa lomalla. Eikä todellakaan kiinnosta vahtia mitä se tekee lomallansa, aina pidetty eri aikaan. Ei olla ikinä käyty missään, nyt nimenomaan halusi lähtä reissuun. Vaikka reissua ei voi tehdä ilman rahaa. Mies ei suostu laittamaan omia säästöjään lomaan, on muutenkin todella pihi. Omani tuhlasin toisen lapsen leiriin, ja toiselle ostin vaatteita.
onnistutte löytämään ja vielä väsäätte lapsia niiden kanssa????