Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverin kaveri pyytää yhtäkkiä kaveriksi FB:ssä?

Vierailija
28.06.2010 |

Oon ollut FB:ssä varmaan jo pari vuotta ja tämä tyyppi on säännöllisin välein näkynyt mulla kaveriehdotuksena, mutta en ole pyytänyt kaveriksi, kun tavataan ehkä 2-3 kertaa vuodessa yhteisen tuttumme luona. Miksi ihmeessä hän yhtäkkiä pyytää mua kaveriksi? Ei ole edes mikään kaverinhaalija, jotain 40 kaveria on vain...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuun paremmin

Vierailija
2/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssa on nimenomaan pyytäneet myös kaverin kaverit ja puolitutut kavereiksi. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tietysti olla, että haluaisi tutustua paremmin, mutta en kyllä tajua miksi; meillä on ihan erilaiset elämäntilanteetkin. Eli todennäköisempää on tuo, että on päättänyt ruveta haalimaan tutuntutuista uusia kavereita.

Äh, mitähän tekisin? Hyväksyisin mutta rajaisin, mitä näkee mun sivulta? (Kokeeko hän sen sitten loukkaavana...)

ap

Vierailija
4/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sentään tapaatte joskus ja olette aikuisia, mutta miksi, oi miksi ala-asteen aikaiset luokkakaverit, ei edes lapsuusystävät, pyytävät? Osaahan niistä kieltäytyä, mutta kiusallista, kun on vain hatara muistikuva nimestä, jos sitäkään.

Vierailija
5/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssa on nimenomaan pyytäneet myös kaverin kaverit ja puolitutut kavereiksi. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
6/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset ja niitten miehet, muutama työkaveri, muutama miehen hyvä kaveri, ja sitten ihan niitä oikeita ystäviä, lapsuudesta, koulusta, opiskeluajoilta -> Mulla on n. 70 kaveria, ja kaikki ovat sellaisia, että oikeasti ollaan tekemisissä ja oikeasti kiinnostaa, mitä toiselle kuuluu.

Puolituttuja ei ole ollut tarpeen kysellä tai hyväksyä kavereiksi.

Vierailija
7/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se silloin itse sua pyydä kaveriksi vaan se on FB:n ehdotus koska teillä on yhteinen kaveri.

Vierailija
8/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän sitten on lähettänyt minulle kaveripyynnön. Tiedän kyllä, mikä niitten ero on.

Sen takia sanoin tuon, että on näkynyt ehdotuksissa pitkään, koska kyse ei siis ole siitä, että hän olisi vastikään liittynyt FB:hen.

ap

Vierailija
9/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolituttujenkin kaveri voi olla. Sehän on just paikka, josta näkee pintapuoliset kuulumiset.

En koskaan julkaise FB:ssä tietoa, jota ei voisi mun puolesta laittaa vaikka lehteen. Yksityisempi kommunikointi tapahtuu ystävien kanssa kuten ennenkin: tavatessa, puhelimessa, sähköposteilla.

Vierailija
10/10 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siellä on nimenomaan se idea että on matala kynnys olla tekemisissä etäisempienkin puolituttujen kanssa. Ja näin vaikka sitten tutustua paremmin. En ymmärrä miksi siellä pitäisi jotain suuria salaisuuksia jakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi