Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehet riippuvaisia tietokone/nettipeleistä?

Vierailija
28.06.2010 |

Meillä mies pelaa Traviania ja L4Deadia, ennen pelasi Call Of Dutya.

Pelaaminen on pakonomaista: kun mies tulee töistä, kone aukeaa välittömästi. Siinä mies sitten istuu yöhön saakka.

Itse hän vähättelee ongelmaa, vaikka olemme jo kerran eronneet tämän takia (mies ei osallistunut juuri kotitöihin tai perhe-elämään, parisuhde täysin retuperällä koska hän ei viettänyt kanssani aikaa juuri koskaan).

Miehen mielestä nipotan turhasta, koska hän on kuitenkin kotona, ei harrasta mitään muuta, ei ole päihdeongelmainen jne.

Minusta tämä on ihan päihdeongelmaan verrattavissa: samanlaista lupausten pettämistä ja jatkuvaa riitelyä asian takia.

Joudun sanomaan joka asiasta 5 kertaa, ennen kuin mies noteeraa sanomisiani.

Minusta tulee nalkuttava akka, ja sitä en halua.

Onko muilla vastaavia ongelmia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä mies, mutta tuo pelaaminen... Hoitaa työnsä kunnialla, muta kotona on sitten eri tilanne. Kone on auki koko ajan ja aina on joku peli kesken. "Joo, ihan kohta..." on vakiovastaus sekä minulle että lapsille, kun pyydetään tekemään jotain.

Vielä ei olla erottu, mutta välillä on kyllä jo käynyt mielessä :( Mies ei tunnu tajuavan ollenkaan miten kypsynyt olen tuohon ainaiseen pelaamiseen. Musta on tullut kiukkuinen, nalkuttava akka - joka inhoaa itseään sen takia... Mulle alkaa olla yksi ja sama, onko mies kotona vai töissä: läsnä hän ei ole kuitenkaan ja minä hoidan lapset ja kodin yksin.

(Sainpas lopultakin purkautua. Tsemppiä sulle, ap.)

Vierailija
2/2 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelin kerran tyypin kanssa joka pelasi ihan koko ajan. Siis aikuinen ihminen ja pelasi ja pelasi vaan, aamulla ekaks meni tietsikalle ja yömyöhään siinä istui. Ihan vitun sairasta oli kyl.. Oli ukko kyllä muutenkin outo, onneksi pääsin siitä eroon!! ja ONNEKSI löysin itselleni normaalin ja ihanan miehen, joka´tekee normaaleja juttuja (urheilee, hoitaa kotia, rassaa autoa ym :D ) Jälkeenpäin kun mietin sitä edellistä suhdettani niin en voi muuta sanoa kun että häpeän aivan hitosti että olin semmoisen aikaansaamattoman luuserin kanssa yhdessä. Tähän ihmiseen liittyy kyl myös paljon muita outoja ja sairaita juttuja joiden takia jaksan haukkua häntä ja pitää itseäni typeryksenä kun olin hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme