Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mua hävetti konduktöörin puolesta kun sanoi

Vierailija
28.06.2010 |

teinille, "yks kybä" pyytäessään yhtä euroa! :D

Voisko joku opastaa sitä et euro on esko tai ege ja kybä=kymppi

Sellanen 50 kymppinen äijän kääpä ja yritti olla niin ajan hermolla että

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siis ihan pahimpia. Kerran yksi kääpä tuli iskemään mua ja selitti innolla etten varmana arvaa hänen ikäänsä oikein. Meinasin veikata 65 just ennen kuin paljasti jymy-yllätyksen et on jo viisikymmentä. Raasu luuli näyttävänsä joltain kolmekymppiseltä...

Vierailija
2/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle 50v miehelle se on sitä että on takatukka ja farkkutakki niinkuin 70-luvulla kun oli nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomalla , mä tarjoon safkat. Nakkikiskalla. Juu, ei kiitos.

Mitähän ne luulee, joku vois palauttaa ne maan pinnalle.

Vierailija
4/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen, joka luulee että ulkonäöstä ja iästä oikeasti putoaa vähintään se 10-15 vuotta, kun tällää itsensä täyteen Dolce ja Gabbanaa, lävistää korvat ja laittaa soittoääneksi jonkin rnb hitin :D

Mulla on ollut pomona sellainen. Se ei vain ihan toiminut :) Se onnistui vain näyttämään rassukalta 50-vuotiaalta.

Vierailija
5/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyseessä sitten mies tai nainen. Mieheni kanssa just juteltiin aiheesta, kertoi että niillä töissä sellanen about 6-kymppinen nainen, jolla tosi räikee rusketus vuoden ympäri. Pukeutuu tosi avokaulaisiin asuihin, hihattomiin ja pitsihörhellyksiin jne. Näyttää vaan surulliselta. Joka kerta tekis kuulemma mieli sanoa että ehkä noi näytti sun päällä hyvältä 40-50 vuotta sitten, mut oikeesti, ei enää.... Siis vanhempikin nainen tai mies voi näyttää erittäin hyvältä kunhan ottaa huomioon sen, ettei enää ole teini eikä kannata yrittää sellaiselta näyttääkään.

Vierailija
6/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä toi kybä on ollut ihan vuosikymmenet käytössä Helsingissä kympistä, että eiköhän siinä ollut nyt joku tsoukki ;) tai jotain vastaavaa.

Vierailija
7/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä toi kybä on ollut ihan vuosikymmenet käytössä Helsingissä kympistä, että eiköhän siinä ollut nyt joku tsoukki ;) tai jotain vastaavaa.

mutta ei eurosta! euroa pyysi ja matka maksoi sen, mutta se janari sano euroa kybäks

Vierailija
8/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lähijunissakin ole joku minimimaksu joka on vähän enemmän kuin euron?