Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko sinä (ja miehesi) äitisi tai anoppisi

Vierailija
28.06.2010 |

häärätä sinun kodissasi esim. lastenvahtina tai auttamassa siivoamisessa, kun te ette ole paikalla ?

Kyselen vaan, kun mieheni ei suostu päästämään kumpaakaan meidän kotiimme, on hänelle punainen vaate ja totaali ei -juttu. Minua ei haittaisi....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä, kun me emme ole kotona. Eivät ole siivonneet ja en haluaisi, että meillä alkaisivatkaan siivoamaan.

Useimmin kyllä lapset ovat hoidossa isovanhemmilla, koska he asuvat lähellä ja isovanhemmat selvästi mieluummin ovat heidän kanssa omassa kotonaan.

Vierailija
2/4 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ihminen, meillä ei äitini tai anoppini tarvitse siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vahtia lapsia, jos sattuu joskus täällä olemaan, ihan kumpi vain anoppi tai äitini. Asuvat sen verran kaukana, ettei tätä mahdollisuutta ole vielä voitu käyttää hyväksi, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.

Siivoukset hoidan kyllä itse, ei meillä nyt niin iso talo ole, etten saisi itse (tai mies) siivottua.

Vierailija
4/4 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii meille molemmille. Yleensä täällä ei kyllä sen pahemin ole siivottavaa, mutta jos vaikka vietetään lasten synttäreitä tai muuten on enemmän jengiä tai olleen kutsuttu heitä syömään, niin keräilevät lautasia ja tavaroita ja auttavat siinä minua. Tosin muuton yhteydessä ja isompien remonttejen jälkeisissä suursiivouksissa ovat halunneet tulla auttamaan koska olen sattumoisin ollut aina viimeisilläni raskaana. Ja lapsiakin ovat vahtineet, eikä silloinkaan ole tarvinnut enempää siivota kuin tyyliin laittaa lasten puurolautaset tiskikoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi