Mistä kunnollinen mies?
Sellanen, joka ei halua vaan panna ja kuvitella, että omistaa mut, jos tutustuu?
Kommentit (24)
"pikkupoikia", siis ainakin henkiseltä tasoltaan. Yäk! siellä ne panomiehet vasta onkin!!
melkein 10 vuotta vinkkuäidin elämää kyllästyttää, ja vaikka miehiä on jonkun verran ympärillä pörrännyt, en voisi hiestä ketään kuvitella saman katon alle ja oikeaksi kumppaniksi :(
"pikkupoikia", siis ainakin henkiseltä tasoltaan. Yäk! siellä ne panomiehet vasta onkin!!
reilut 10v sitten, eikä ole ollut moittimista. Se onkin ainoa asia missä on tuuri käynyt, mutta eipä haittaa.
seksihullut pervoilijat tai sairaalloisen omistushaluiset kahelit jotka jäävät vainoamaan.
kuitenkin on valmis jakamaan sinut muiden miesten kanssa.
Et löydä sellaista mistään.
sitä miestä. Jos haet mukavia blondeja ruskettuneita puolivallatomia poikia, niin sellaisen ehkä saat.
Netistä löytää tasan kahta lajia: seksihullut pervoilijat tai sairaalloisen omistushaluiset kahelit jotka jäävät vainoamaan.
joka ei ole epäterveen omistushaluinen eli sellainen takertuva kyttäri joka haluaa muuttaa yhteen jo viikon tuttavuuden jälkeen.
Mutta netissä on eniten valinnanvaraa. Ainakaan meidän töissä ei ole kuin kolmisensataa miestä, netissä niitä on tuhansittain.
tuloilla ei ole väliä, eikä niin elimen koollakaan:)
Kiltti, kunnollinen, välittävä, ahkera...
Kokemusta on machosta, jolta tuli turpiin, enkä saanut tavata naispuolisia ystäviäkään edes kahvittelumielessä:(
Itse olen hyväluonteinen ja ehdottoman uskollinen, kun rakastun ja rakastan toista.
joka ei ole epäterveen omistushaluinen eli sellainen takertuva kyttäri joka haluaa muuttaa yhteen jo viikon tuttavuuden jälkeen.
ap.
Mutta netissä on eniten valinnanvaraa. Ainakaan meidän töissä ei ole kuin kolmisensataa miestä, netissä niitä on tuhansittain.
En ole havainnut mitään eroa. :D
että laitanko oman ilmoituksen vai vastaanko toisen ilmoitukseen?
Ja mikä olis paras sivusto nettimiehen etsimiseen näin 40+ -ikäisenä?
ap.
Mä alan masentua mun mieheen, joka pitää mua lähinnä työkaluna/panopuuna. Kaipaan niin kipeästo hellyyttä, välittämistä. Tuosta karhusta ei rohkaisevaa sanaa irtoa, milloinkahan on edes viimeksi mua halannut muussa kuin naimamielessä. Saati edes kysynyt mitä mulle kuuluu...
Yksipuolinen rakastaminen, se kuulkaa sattuu.