Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin "alentaa rimaa" deittailussa?

Vierailija
14.09.2024 |

Oon kyllästynyt olemaan sinkku. Mulle kelpais tähän kohtaan oikein mainiosti sellainen "ei välttämättä loppuelämän kumppani" seuraksi. Koska sitä ei välttis koskaan löydy. Riittää kunhan on hauskaa toisen seurassa ja että saa ajatukset raskaasta duunista/pahasta maailmasta muualle. Sellainen tietynlainen sielunkumppani, jonka kanssa ei oo tarkoitus ostaa omakotitaloa ja perustaa perhettä. Mutta onko tässä mitään järkeä? :D

N32

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö alentamaan rimaa kiltin miehen tasolle asti?

Vierailija
2/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oo ihan sun asia mihin elämäsi tuhlaat, kunhan et valehtele kumppanillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä itse pystyt vastaamaan siihen kysymykseen.

Vierailija
4/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis et tälläsiä kumppaneita ilman sitoumuksia löytyis kyllä tinderistä. Ja paljon.

Vierailija
5/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, "kiltit miehet" on parhaita kunhan ei oo tossukoita tosipaika tullen.

-ap

Vierailija
6/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse totesin, ettei se unelmakumppani löydy mistään maallisen vaatimuslistan takaa. Löysinkin täysin erilaisen kumppanin kuin itse, ei haittaa kun täydennetään toisiamme ja on vaan niin mukava viettää hänen kanssaan aikaa.

Vierailija
7/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan olet rehellinen sille toiselle, että et ole kiinnostunut mistään vakavasta. Todennäköisesti sekin, että toiselle teistä alkaa kehittyä syvempiä tunteita ja toiselle ei ja sitten ollaan sydänsuruissa kun toinen vaan haluaa jotain väliaikaista.

Vierailija
8/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kananperstukalla varustetulle yh naiselle.

Vierailija
9/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Netti on täynnä kilttejä, alle 170 cm miehiä jotka epätoivoisesti  etsivät parisuhdetta mutta 190 cm pitkät laatikkoleuat vievät parhaat päältä. 80% naisista on sen 20 mieseliittijoukon kimpussa. 

Vierailija
10/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luulis et tälläsiä kumppaneita ilman sitoumuksia löytyis kyllä tinderistä. Ja paljon.

No, mutta haussa olisikin sellainen sitoutumiskykyinen tällaiseen yhteiseen juttuun. Toki sitten olisi vapaa lähtemään jos kohdalle osuisi just se mitä on etsinyt.

-ap

Vierailija
11/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on isoin syy miksi ihmiset ei löydä toisiaan tässä maassa, täysin epärealistiset kuvitelmat itsestään ja ylisuuret odotukset minkälaisen kumppanin he saavat vakavaan suhteeseen, yhdenillanjutut ja hetken panemiset ei kerro tasostasi mitä se oikeasti on vakaviin suhteisiin yhtään mitään.

Ja tämä koskee kumpaakin sukupuolta, täysin harhaiset kuvitelmat itsestään, sitten ihmetellään kun ei kauheasti ole niitä merkittäviä ihmissuhteita ollut elämässä, kohta jo keski-ikäkin häämöttää.

Vierailija
12/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin ole, kunhan pysyt rehellisenä toista kohtaan.

Vierailija
13/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo lapsia ja hiuksetkin on tosi pitkät. Mutta sun kommentti oli idiootti.

-ap

Vierailija
14/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mutta haussa olisikin sellainen sitoutumiskykyinen tällaiseen yhteiseen juttuun. Toki sitten olisi vapaa lähtemään jos kohdalle osuisi just se mitä on etsinyt.

-ap

Juu juu ja se toinenkin voi lempata sut myös kun parempi löytyy. Ei sitoumuksia.

Vierailija
15/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo lapsia ja hiuksetkin on tosi pitkät. Mutta sun kommentti oli idiootti.

-ap

Menes nyt peilin eteen ja katso sieltä sitä idioottia. Oot kyllä pelle.

Vierailija
16/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Juu juu ja se toinenkin voi lempata sut myös kun parempi löytyy. Ei sitoumuksia.

Tietysti, sama pelin henki molemmille. Mutta koska kyseessä olisi myös ystävyys, siihen kuuluisi rehellisyys. Ja ajoissa voisi sitten sanoa jos alkaa joku muu kiinnostamaan tosimielessä.

-ap

Vierailija
17/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttis on siis sinunkin mielestäsi pohjamutaa?

Vierailija
18/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi toimia hetken mutta ei pitkään. Itse naisena ainakin saan tunteita nopeasti. Myös toimiva seksi on tärkeää. Jos tarvitsen kädestä pitäjää olen omaan perheeseen yhteydessä jne. Mutta mielestäni oikean ihmisen kohdalla ns. Riman kuuluukin laskea koska toinen ihminen klikkaa muuten. Harvemmin kukaan täysin täydellinen on. Ja tämä taso höpötys ja pituus höpötyskin on välillä raskasta.

Vierailija
19/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se oo ihan sun asia mihin elämäsi tuhlaat, kunhan et valehtele kumppanillesi.

"Sä et oo mikään unelma, mutta käytän sua jonkin aikaa oman olon kohentamiseen"

?

Vierailija
20/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lähtis sellaiseen. Miehet takertuu ihan h***n tiukkaan kiinni. Kokemusta on.

Minun deittailutarinat menee näin: käyn treffeillä, mies oikein mukava. Mies olettaa että ollaan sitten 100% yhdessä ja kohta naimisissa, vaikka sanon että tutustutaan rauhassa.

Sitten kissa-hiiri leikkiä jatkuu muutaman viikon, mies pommittaa, minä yritän rauhoitella. Sitten lopulta on pakko puhaltaa peli poikki kun ei tunnu reilulta kummallekaan.

Ja mies jää silti kuukausiksi pyörimään miltei konkreettisesti jaloissa, jopa stalkkaamaan mua, lähettelemään viestejä ja aina vaan ehdottamaan jatkoa.

Ei miehistä pääse helposti eroon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi