Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on ihanaa, mutta itse en voi nauttia siitä.

Vierailija
28.06.2010 |

Ens alkuun, haluan ihan asiallisia viestejä AIKUISILTA ihmisiltä, et yhtään mitään vittuilua !

Eli, mulla on kädessä/käsivarressa viiltely arpia, ja todella kaipaan apuja mitä tekisin niille ! Ei ole varhaa mihinkään laser hoitoihin tai muihin tuollaisiin toimenpiteisiin. Liian kalliita, mutta ellei vaihtoehtoja se on pakko. Ärsyttää ja oikee itkettää kun ulkona on niin lämmin, muut ihmiset ovat lyhyt hihaisten paitojen kanssa ulkona ja nauttivat auringossa ja minä.. Minä joudun pitämään pitkähihaista paitaa.

Jotkut ehkä voivat olla sinut jälkien kanssa " Jäljet kertoo elämästä, ei niitä kannata häpeä " mutta mä en pysty tuollaiseen. En pysty olemaan sukulaisten kanssa siten, että he näkisivät käsivarteni ? Ainostaan just ja just äitini edessä ja parin kaverin.

Ette ymmärrä kuinka paljon voikin kaduttaa näin jälkikäteen tällanen..

Mä vielä joskus elämässäni haluaisin kunnolla nauttia kesästä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin lapset käyttää

ps voimia:)

Vierailija
22/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet puhuu tässä ketjussa "nuoruuden hölmöilyistä"? Eihän siinä hölmöilystä ole kyse vaan pahasta olosta, joka on oireillut tuolla tavalla. Jos näen jollain viiltelyarpia, en kyllä ajattele mitään hölmöilyä. Jokaisella on pahempia aikoja ja omat tapansa reagoida niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet puhuu tässä ketjussa "nuoruuden hölmöilyistä"? Eihän siinä hölmöilystä ole kyse vaan pahasta olosta, joka on oireillut tuolla tavalla. Jos näen jollain viiltelyarpia, en kyllä ajattele mitään hölmöilyä. Jokaisella on pahempia aikoja ja omat tapansa reagoida niihin.

pahaan oloonkin voi reagoida monella tavalla. Mä itse kävin aikanani kovan koulun läpi, mutta opin reagoimaan rakentavammilla tavoilla. Jos sanot, että se johtuu pelksätä pahasta olosta niin joudut samaan viiltelykierteeseen aina kun sulle tulee paha olo.Joka kerran kun joku läheinen kuolee, kun sun lapsilla on vaikeuksia, kun olet työttömänä kun olet sairas tai joku läheinen on sairas ja mä voin kertoa, että mitä vanhemmaksi tulet, sitä useammin joku noista toteutuu. ja se on hölmöä, sillä se ei auta mitään, se vaan apehntaa asioita. Ihmisen on vaan PAKKO oppia käsittelemään pahaa oloaan vähemmän hölmöllä tavalla.

Vierailija
24/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arvet ois mitään hölmöilyn tuloksia, vaan kertovat että ihmisellä on ollut todella paha olla. Kun oma kaverini lukiossa viilteli, olimme me kaverit ihan kauhuissamme ja pelkäsimme että hän tappaa itsensä. Joka ikinen ilta joku kävi hänen ovellaan tarkastamassa että hän on hengissä. Nyt kun näen jollakulla arpia käsissä (tänään viimeksi näin bussissa äidin jolla oli pahat, joskin aika vanhat arvet pitkin käsivarsia) mä automaattisesti mietin, että mitä pahaa tuolle ihmiselle on pitänyt tapahtua että hän on halunnut satuttaa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä