Opelle tehtiin VATSAHUUHTELU:YRITTIKÖ ITSARIA??
Kommentit (7)
ei kai sentään tehnyt asiaansa oppilaiden edessä...
Minäkin olen kuulemani mukaan yrittänyt itsaria, olin kaksi viikkoa teholla ja olin hyökännyt hoitohenkilökunnan kimppuun.
Oppilailla on ihmeellisiä tapoja levitellä aivan päättömiä juttuja, joskus myös aikuiset sortuvat samaan, mutta koulumaailmassa tämä on jokapäiväistä.
Todellisuudessa sain sydänrin ja olin 2 päivää teholla ja kotona sairaslomalla toisen viikon. Mutta vaikka oppilaille pistin sähköpostia ja tehtäviä, että asiat eivät jää oppimatta, tuollaisia huhuja minusta vain liikkuu.
Onneksi koulumaailmassa näihin osataan suhtautua enemmän kuin varauksella, mutta aina välillä vanhemmat pillastuvat, kun joku pedofiili-juttu leviää oppilaiden keskuudessa. Keväällä yksi mies-opettaja sai tuollaisen leiman, vaikkei ollut edes töissä kyseisenä päivänä. Sitä setvittiin sitten loppukevät aina rehtoria ja lautakuntaa myöten ennenkuin selvisi ja vanhemmatkin rauhoittuivat.
Olit kuitenkin päissäsi kun se "sydäri" tuli..
ja tottahan toki sun kuuluu levittää tätä varmaan tietoa eteenpäin ja samalla kyseenalaistaa voiko toimia opettajana. Ei missään tapauksessa kannata tarkistaa tietoa, moni hyvä juoru menee sellaisesta ihan pilalle.
ja tottahan toki sun kuuluu levittää tätä varmaan tietoa eteenpäin ja samalla kyseenalaistaa voiko toimia opettajana. Ei missään tapauksessa kannata tarkistaa tietoa, moni hyvä juoru menee sellaisesta ihan pilalle.
Kysymys kaksi: kysy reksiltä tai koulutoimenjohtajalta.