Onko tämä enää normaalia? Ja miten tulkitsisitte tämän?
Vietimme Juhannuksen miehen suvun mökillä koko perhe sekä miehen vanhemmat tulimme muut mökille jo aatonaattona paitsi jo muualla asuva vanhin poikamme 20v jonka piti tulla aattopäivänä mutta syystä tai toisesta ilmestyi vasta illalla ei siinä mitään mutta: illalla koko muu porukka lähti 15km päähän kokolle halusi 15v tyttäremme jäädä mökille saunomaan kun palasimme mökille näimme 20v poikamme auton tulleen pihaan kun en löytänyt heitä mökistä lähdin katsomaan saunalta katsoin pukuhuoneen ikkunasta sisään ja näin kun sisarukset halasivat toisiaan jonka jälkeen sisko pussasi veljeään poskelle sitte veli otti siskon paljaan rinnan käteensä ja pussasi sitä siinä vaiheessa miehen isä tuli kännissä rantaan ja alkoi huudella mulle jotain he erkaantuivat ja tyttö laittoi topin ja housut päälleen ja tuli ulos saunasta ja poikamme meni saunaan. Tyttäremme oli yläosaton ja pelkät pikkuhousut jalassa koska oli tullut saunasta poikamme täysissä pukeissa. Kumpikaan ei ilmeisesti huomannut että näin tapauksen. Olen aivan ymmälläni tulkitkaa tapahtumat mulle jotenkin järkevästi mulle tulee mieleen vain jotain sairasta mutta voihan tämän kait jotenkin järjellä tulkita voihan. (Ei ole provo eikä tarvitse asiattomaksi ilmoittaa.)
Kommentit (23)
Siinä ainoa oikea tulkinta.
Ei, vaan oikea tulkinta tulee tässä: provo, jonka kirjoittaja naureskelee nyt turhasta jeesusteleville herkkäuskoisille hölmöille.
Kyllä ihmiset menevät helppoon -voi apua!
Minusta tuo on täysin sopimatonta enkä ikinä hyväksyisi vastaavaa omilta lapsiltani. Miettikää nyt, kun toinen näistäkin sankareista alkaa seurustelemaan niin eipä esim veljen vaimo tiedä, että veli ja sisko ovat olleet lähemmin kontaktissa kuin normaalisti ollaan. En ymmärrä tälläistä, insesti on kuvottavaa! Hyi
yksi tapaus joku vuosi sitten, jossa perheen n. 15 v. tyttö suuteli (ei pusutellut), vaan ihan kunnolla suuteli suulle ja halaili toista hiukan vanhempaa tyttöä.
Vielä enemmän ihmettelin, kun huomasin tytön vanhempien olevat aivan vieressä ja reagoivan kuin ei mitään. Myöhemmin minulle vasta valkeni, että kyseessä olivatkin siskokset...eli ilmeisesti toisille tietynlainen läheisyys on seksuaalista, kun taas toisille ei.