Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi soitti #¤%¤%&#¤¤!!

Vierailija
09.10.2005 |

Ja paljasti jymy-yllätyksen:

Miehen 22v. pikkuveljellä on kuulemma aivan iiiihana uusi tyttöystävä! Tuli todella paha mieli, koska tunsin itseni todella huonoksi omien ei-täydellisten/ rikkaiden vanhempieni takia.

Mikä tässä 18v. tyttöystävässä oli nyt niin ihanaa anopin mielestä, oli vanhempien status! Eli isällä yrityksiä ulkomailla ja äitikin joku päällikkö... Anoppi hehkutti ihan huumassa ja minä taas jälleen kerran häpesin omia tavallisia vanhempiani ja tunsin itseni huonoksi.

Voi elämä... Tuli heti sellainen vastenmielinen fiilis ja paha olo!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten saavutuksilla. Ei kannattais vaahdota noin hirveästi,ei sitä tiedä miten siinä vielä käy.

Vierailija
2/15 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että itse ylitulkitsen asioita ja samoin anoppi ja kälykin saattavat ylitulkita sanomisiani..

älä ole juuri tekemisissä anopin kanssa jos siitä tulee paha mieli.. sieltä on ihan turha hakea hyväksyntää tai muuta.. ole oma itsesi omanlaisten ihmisten seurassa.. Ei meillä ainakaan ole tullut mitään siitä, että yö ja päivä yrittää olla liikaa samassa tilassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan koskaan saanut selville, tykkääkö hän miehestäni vai ei. Ainakin siskojeni miehistä hän puhuu aina tähän sävyyn: on se vaan niin kiva mies. Eli aina on kehumassa heitä ja sanomassa heistä jotain kivaa. Ei se haittaa... Me elämme omaa elämää ja he omaansa. Äitini kanssa juttelen vain kerran viikossa.

Vierailija
4/15 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vähän kuin mahdollista. Mutta en todellakaan ole ylitulkinnut, koska anopille tämmöiset asiat ovat todella tärkeitä, yrittää aina esittää kauheaa kulissia ja retostella jollain ihme jutuilla...

Voi paska.. Ja sekin mua nauratti kun miehen veli ei edes itse voinut kertoa tyttökaveristaan niin anoppi kyllä tiedottaa..

ap

Vierailija
5/15 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää anoppi-jutut on aina niin mehukkaita - ja klassisia

Vierailija
6/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähinnä ällöttäisi ja nolottaisi jos pojallani olisi noin paljon nuorempi tyttöystävä. Pervoa.

Vierailija
7/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ollut ihan omaa tulkintaasi. Oma vikasi kun et syntynyt ylevämpään sukuun. Olisit miettinyt silloin niin ei tarvisi nyt itkeä.

Vierailija
8/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta se on toi anoppi, jolla on huono itsetunto. Ei ap.

Mun appivanhemmat ovat rikkaita. En ole koskaan ajatellut asiaa sen enempää, sillä heidän on heidän elämänsä ja meillä meidän. Ei perheen kesken rahasta puhuta.

Tänä kesänä sitten miehen veljen tyttöystävä halusi tuoda vanhempansa näytille. Nämä ovat samaa sarjaa ap:n anopin kanssa. Hirveä kaakatus ja "mitä tämäkin on maksanut" ja "kyllä täällä on upeaa". Ottivat valokuvia leuhkiakseen myöhemmin omille sukulaisilleen ja tutuilleen.

Miehen veljen tyttöystävä esitteli paikkoja kuin omistaisi ne.

Laskettiin kyllä sekunteja, että juntit poistuisivat.

Tsemppiä, ap!

Vierailija
9/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt anoppi saa juhlia, jos oma lapsi on päättänyt valita noin. En vaan käsitä, että seurustella noin hillutaan.. Naimisista vasta. Jokainen nyt jukolauta haluaa, että oma lapsi nai hyvin ja järkevästi.

Sen sijaan ap, miksei voi olla anopin onnessa mukana vaan häpeää samantien vanhempiaan. Ei se anopin onni, voi olla sulta pois, että pitää alkaa leikkimään marttyyria siinä vaiheessa, kun sukuun tuli toinen nainen.

Aikuisten oikeesti.

Vierailija
10/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anoppi kertoilee mielestään iloista uutista? Sehän merkitsee, että anoppi kokee tämän aikaisemman miniänsä läheiseksi, kun haluaa jakaa iloisen asian.

Kyllä minusta ap voisi myös iloita anopin puolesta, eihän se ole keneltäkään pois. Tuolla asenteellahan ap:lle ei saa koskaan kertoa mitään, missä ap ei olisi parempi, esim ei saa iloita laihtuneensa, jos ap painaa enemmmän, ei saa iloita lapsesta, jos ap ei ole saanut lasta, ei saa iloita uudesta työpaikasta, jos ap ei ole saanut...

Vierailija
11/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinulla on arvokkaampia rikkauksia kuin raha ja kulissit.. Sinulla on perhe ja rakkautta, se joka ei niitä osaa arvostaa yli kaiken muun, on köyhä, oli rahaa miten paljon tahansa!

Vierailija
12/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oikein asiakseen kertoivat kuinka olivat juuri suojanneet omaisuutensa ettei avioerossa tai muussakaan perinnönjaossa pääse lasten puolisot osingoille.. olin ihan ihmeissään ja nyökyttelin että hieno homma!

Vierailija
13/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takerrun nyt ehkä lillukanvarsiin, mutta mitä sillä on väliä mitkä asiat sille anopille on tärkeitä ja minkä ihmeen takia alat anopin sanomisten takia _häpeämään_ omia vanhempiasi?!

Jos vanhempasi ovat kunnollisia ihmisiä, niin tuskin heissä on mitään oikeasti hävettävää. Kuulostat joltain 14-vuotiaalta teiniprinsessalta joka yrittää olla hienompi kuin on.

Vaikka omat vanhempani ovat "vain" duunareita (kuten olen itsekin) ja miehen vanhemmat johtoasemissa ja miehen vanhemmista paistaa se nousukkuus ja ylemmyydentunne meitä tavallisia duunareita kohtaan, en ikinä häpeäisi juuriani ja vanhempiani.

Vierailija
14/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähinnä ällöttäisi ja nolottaisi jos pojallani olisi noin paljon nuorempi tyttöystävä. Pervoa.

"Noin paljon nuorempi"? Mikäs se sopiva ikäero on? Vuosi? Puoli vuotta? =DDD

Meidän presidenttikin on varmaan mielestäsi superpervo.

Vierailija
15/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi "periä" miehen vanhempien omaisuus.

Meillä om myös aikomus tehdä testamentti joka sulkee avio-oikeuden pois eli eron sattuessa tuleva miniä/vävy ei saa puolia meidän omaisuudesta vain omat lapset siis saa rahat ja omaisuudet.

Lapset sitten tekevät rahoillansa mitä haluavat mutta jos eivät tee avioehtoa itse niin perintö on suojattu jos ero tulee...toivottavasti ei tule mutta mistä sitä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän